Vraag

simkaart is onbekend

  • 17 September 2022
  • 2 reacties
  • 313 Bekeken

wij zijn overgestapt van telenet naar proximus maar de nieuwe simkaart is onbekend alsook mijn nummer. de simkaart van telenet werkt zeker niet meer en wij kunnen nu ook niet bellen naar proximus vanwege.. geen werkende simkaart.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@zoematjj  Hiervoor is er een dossier lopende. Er is wat misgegaan met je weborder. De beheerder van dit dossier neemt contact met u op

Reputatie 7
Badge +4

Ik vreese dat u hier op dit publieke forum geen reactie meer voor maandag zult krijgen van een Proximus medewerker (moderator)

Concreet kunt u via Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability nagaan wie uw actuele netwerkoperator is (porting al dan niet effectief uitgevoerd)

In principe (wettelijk) dient uw Telenet SIM kaart bij overdracht actief te blijven tot de overdracht effectief uitgevoerd is (porting execute)

Portings gebeuren normaal van maandag tot en met zaterdag en in principe verlopen er 1 à 2 werkdagen tussen aanvraag door Proximus aan Telenet en de effectieve uitvoering ervan

Indien uw SIM-kaart niet herkend wordt vermoed ik dat of de porting nog niet uitgevoerd is of dat “iemand” zijn/haar job niet 100% goed gedaan heeft

In hoeverre 0800 22800 uw in de weekend hieromtrent kan helpen is mij evenwel onbekend

Reageer