Beantwoord

Simkaart defect in tijden van Corona

  • 23 March 2020
  • 4 reacties
  • 1049 Bekeken

Zoals mijn titel het wel doet vermoeden is mijn simkaart dus defect. Ik kan niet naar de hulpdienst bellen en de online chat en mail zijn niet bereikbaar. Zoals normaal naar een Proximus winkel gaan is nu ook geen optie. Hoe kan ik nu een nieuwe simkaart aanvragen om terug bereikbaar te zijn?

icon

Beste antwoord door SamuelD 23 March 2020, 15:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Gewoon ter inlichting, (zelf heb ik nog nooit gedaan)

je kan een kaart zelf knippen,
> klik hier 

> ook hier

en > hier

Ik heb hetzelfde probleem. Oude Gsm kapotgevallen en in mijn nieuwe past mijn oude simkaart niet.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Bert Herssens Als je sim kaart deffect is kunnen we je een nieuwe sim kaart opsturen naar je thuis via Bpost zoals Martin hierboven vermeld.

Gaat dit over het gsm nummer dat hier is ingevuld op je profiel ? Kan je mij via privé bericht even volgende gegevens bezorgen van een recente factuur : klantennummer, factuur datum en activatie code ? 

Proximus stuurt tijdens de corona periode de sim op via Bpost.

Maar iemand van Proximus zelf, zal je hieromtrent wel verder inlichtingen geven en je hierbij verder helpen  als ze hier de draad opnemen.

Er zijn wel tijden de corona periode vertragingen met leveringen bij Bpost.

Je kunt alvast al je GSMnr. en je simkaartnummer in je forumprofiel aanvullen.

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde privé gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op