Vraag

simkaart activeren

  • 6 June 2020
  • 7 reacties
  • 8347 Bekeken

Beste,

 

 

via de telefoon kom ik niet binnen dus vraag ik het maar via deze weg. Wat moet ik juist doen om mijn nieuwe simkaart te activeren. Er werd in de winkel gezegd dat ik moest bellen en het SSN nummer doorgeven. Maar gezien ik niet binnengeraak. Kan er iemand mij via deze weg helpen?


7 reacties

is het identificeren dat je bedoelt

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

NB; in het weekend komt hier niemand van proximus zelf langs.

Neen het is effectief het activeren van de simkaart.

Reputatie 7
Badge +4

Dit hadden ze normaal in de winkel zelf moeten doen, ik vrees dat u zult moeten wachten op Proximus-mdewerkers terug vanaf maandag op dit publieke forum (uw sim nr in uw avatar formulogin profiel in een vrij veld vermelden enkel zichtbaar aldaar voor Proximus)

 

 

Ik ben vrijdag nr de winkel geweest om de simkaart te gaan halen, maar daar gaven ze de opmerking dat van zodra ze geactiveerd werd de oude na een halfuur niet meer zou werken. En het gaat hier om een nieuwe gsm met nieuwe simkaart die we cadeau willen doen en dus wilden we niet dat de persoon in kwestie plots zonder bruikbare gsm zat. Dus zeiden ze in de winkel dat we ook konden bellen om deze te activeren.

Reputatie 7
Badge +4

Duidelijk … misschien kan 08000 22800 hulp bieden in de weekend maar dit durf ik niet 100% zeker te stellen (0800 is gratis maar ja de wachtrij omwille van de waarschijnlijk beperkte bezetting kan lang zijn misschien na 21h00 maar voor 22h00 proberen of maorgen)

Succes

denk inderdaad dat het niet meer lukt mijn pa geraakt er ook niet binnen , enfin het komt dan wel maandag in orde zeker...

Reputatie 7
Badge +3

@farahcossement Noteer je even jouw klantennummer, telefoonnummer en het betrokken gsm-nummer en simkaartnummer in de profielgegevens? Dit doe je door op jouw foto of logo te klikken rechtsbovenaan en dan naar instellingen. Geef even een seintje zodra dit is gebeurd. Groetjes, Antonella

Reageer