Skip to main content

Beste,

 

Is het mogelijk om mijn simkaart terug te activeren. 

Ben vergeten om te herladen. 

Mvg

Gommers 

@GommersS De simkaart werd gisteren opnieuw geactiveerd en het nummer staat sinds vandaag terug actief als prepaid. Je dient wel eerst het nummer nog te identificeren.

www.proximus.be/identificeer

Groetjes,
Antonella


Beste,

Je moet niet verder zoeken naar een bevoegd persoon om mijn simkaart  te  heractiveren. 

Heb al een nieuwe simkaart met nummerbehoud . 

Kan niet langer wachten want is van een noodalarm. 


Beste,

Ik wacht nu al 4 dagen op antwoord. 

Hoe lang kan het duren om het aan een bevoegd persoon te vragen.


@GommersS 

Antonella informeert nog eens en komt je zeker informeren zo gauw het OK is.

groetjes

Tina


Beste,  Weet je al iets meer over heractiveren van mijn simkaart 


Oke 


@GommersS  Dank je wel. Ik heb navraag gedaan bij de bevoegde dienst. Zodra ik antwoord krijg, laat ik je dit weten. Groetjes, Antonella


Beste,

Profiel is bijgewerkt.


@GommersS Kan je in de profielgegevens het betrokken gsm-nummer invullen?

Groetjes,
Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.


FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel → ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen  plaatsen, in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten.
 


Reageer