Vraag

SIM PROBLEEM

  • 1 April 2022
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Ik kocht twee dagen geleden in de media markt een nieuwe gsm aan met een Proximus abonnement..met behoud van oud nummer (die ik niet meer in mijn bezit heb GSM gestolen verloren)...

Ik wacht ondertussen al twee dagen ! Op activatie nog steeds niets dat werkt !!!! 

Zware frustratie ! Jullie website en chat zijn echt een ramp !!!

 

zouden jullie mij kunnen verder helpen aub

 


3 reacties

hier komt pas maandag iemand van Proximus zelf terug langs. 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: wel eventueel mogelijk om tijdens het weekend via het gratis nummer 080022800 contact op te nemen met de helpdesk.

Reputatie 7
Badge +3

@Deckx 86 Ik zie dat je eergisteren in de shop bent geweest en dat je nummer werd geactiveerd op een nieuwe simkaart. De activatie zou in orde moeten zijn. Enkel het toestel staat nog niet correct gedocumenteerd, maar daar doe ik het nodige voor. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Deckx 86 Alles staat nu correct gedocumenteerd in onze systemen. Ik sluit hierbij mijn dossier af. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reageer