Vraag

Sim kaarten activeren

  • 7 January 2022
  • 21 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb voor nieuwjaar van mijn 2 zonen een gsm met abonnement besteld. Er is iets misgelopen. Ik hang nu al iedere dag aan de lijn met proximus. Gisteren was er eindelijk iemand bereid om mijn probleem op te zoeken. Ze ging het oplossen beloofde me terug te contacteren gisteren om 19u.

Na lange wachten geen telefoontje gekregen. Ik kan nu weer 3 dagen gaan zoeken totdat iemand bereid is om te luisteren. :sob: . Om daarna te horen dat ze zoeken naar een oplossing om dat weer niets meer van hun te laten horen. Mijn bestelling is per ongeluk gewist. De ene bestelling die ik dan toch ontvangen heb kan ik mijn Sim kaart niet van activeren. 

Uren heb ik al gechat, gebeld. Ik weet niet meer wat ik nu moet beginnen. 

Heeft iemand tips voor mij? 

Alvast bedankt voor de reactie’s.

 


21 reacties

best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie zetten bv. de 2 betrokken SIMkaartnummers (13 cijfers vermeld op de kaart) ivm je gesteld probleem.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 1

Ok dank u voor de tip

Reputatie 7
Badge +3

@eefje 2 Ik zie dat uw dossier 49941890 in behandeling is bij de bevoegde dienst.De dossierbeheerder gaat zeker terug contact met u opnemen van zodra alles is nagekeken.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

Reputatie 1

Ja dat weet ik dat is van die geannuleerde bestelling. Met de andere bestelling zijn er ook problemen die maar niet opgelost geraken. Activering van 2 simkaarten 

Daar weet ik helaas nog niets over. 

Reputatie 7
Badge +3

@eefje 2 Kan u mij wat meer uitleg geven en ook over welk gsm-nummer(aanvullen profiel) dat het gaat.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Ik heb hier thuis 2 simkaarten liggen voor 2 nieuwe abonnenmenten die nog niet gelinkt zijn aan een gsm nummer. Dus een gsm nummer kan ik niet geven. En de gsm nummers van mijn anderen familieleden doen hier nu niets ter zake denk ik.  Groetjes Eefje

Reputatie 7
Badge +4

@eefje 2 

cfr voorstel @Martin: om @Joel M toe te laten u zo spoedig mogelijk te laten verder helpen vermeld de 2 betrokken SIMkaartnrs (13 cijfers vermeld op de kaart) - van de 2 betrokken nieuwe abonnementen waarvoor u nog geen GSMnr hebt - in uw forum profiel (vrij veld ticket) zodat ze enkel zichtbaar zijn voor Proximus medewerkers

Reputatie 1

kan ik idd ook nog eens proberen. Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@eefje 2 Ik heb dit probleem bijgevoegd aan uw huidig dossier 49941890  zodat de dossierbeheerder dat ook tegelijkertijd kan nakijken.Groetjes,Joel

Reputatie 1

ah 5 tot 10 werkdagen geduld dus. :tired_face: Dat is toch helemaal geen oplossing wat ben ik daar nu mee.  Na een week chatten , bellen enz is dit de oplossing. 

Begrijp je nu mijn frustratie? 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@eefje 2 Als u de simkaarten insteekt in het gsm-toestel wat krijgt u dan op het scherm te zien.Groetjes,Joel

Reputatie 1

geen internetverbinding alleen noodoproepen en Simkaart niet geregistreerd

Reputatie 1

Jullie belden me dan op om me te zeggen dat de activering van een simkaart een tijdje kan duren . 5 tot 10 werkdagen. Dit heb ik gevonden onder orderbevestiging.
Ik begrijp het nu toch niet meer ze. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@eefje 2 

Oprechte excuses

dit loopt niet zoals het hoort.

Ik heb mijn collega Antonella om hulp gevraagd

Wat zij in handen neemt, wordt (meestal heel) goed opgelost.

We beseffen dat jullie al langer wachten dan nodig is en gaan zoeken waar de fouten zitten.

Antonella gaat je bellen zo gauw ze info heeft… en ja , dat doet ze zeker, ik hoop op vandaag, maar durf het niet te beloven.

vriendelijke groeten,

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@eefje 2 Ik heb dossier 49967975 voor jou in behandeling genomen en geëscaleerd bij een achterliggende dienst. Zodra ik meer weet, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@eefje 2 Ik heb dit probleem bijgevoegd aan uw huidig dossier 49941890  zodat de dossierbeheerder dat ook tegelijkertijd kan nakijken.Groetjes,Joel.

 

Wat is er gebeurt met dat dossiernummer over het activeren van de 2 simkaarten?

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@eefje 2 Dit is ook door Antonella in behandeling genomen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@eefje 2 De simkaart eindigend op 91 staat actief. Ik doe ook het nodige voor de andere en hou je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Ik heb inderdaad al een sms gekregen dat beide simkaarten nu een gsm nummer hebben. Duizend maal bedankt. Je bent idd goed in je vak . Tina heeft niet gelogen. 

Reputatie 7
Badge +3

@eefje 2 Heel graag gedaan en mijn excuses voor het ongemak. Als tegemoetkoming heb ik een korting (gedurende 12 maanden) geactiveerd op jouw pack. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Merci. Super blij dat het in orde is gekomen. Ook mijn excuses voor mijn gezaag.  Groetjes 

Reageer