Vraag

sim kaart niet geregistreerd

  • 3 November 2021
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Goedemiddag 

 

Ik heb een gsm nummer van mijn werk. Ik heb echter al geruime tijd geen facturen meer gehad en aangezien ik af en toe een sms ticket neem weet ik dat die er moeten zijn.  Ik had het ontbreken van facturen reeds doorgegeven en kreeg afgelopen week dan ook een sms om facturen digitaal te laten verlopen. Heb dan een bevestiging, per sms ontvangen dat dit ook zou gebeuren echter is sindsdien mijn sim kaart niet geregistreerd. Dus ik ben niet bereikbaar, kan zelf niet bellen en per mail zijn jullie onbereikbaar.  Gelukkig is het via de werkgever want ik ben niet erg tevreden over jullie diensten.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Mp1983 Kan u het gsm-nummer(via werkgever) aanvullen op uw profiel dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

 

@Joel M 

 

Gedaan. Had al geprobeerd om my proximus op dit nummer te zetten maar ik krijg geen facturen te zien daar. 

Reputatie 7
Badge +3

@Mp1983 Het gsm-nummer was waarschijnlijk niet opgeslagen want ik zag geen staan in uw profiel :) Ik heb er eentje gevonden xxxxxxx733.Gaat het over het gsm-nummer met de laatste 3 cijfers 733.Dan kijk ik het na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M 

Ik heb het nogmaals ingevuld. 

Neen dat is een oud nummer dat ik al bijna een jaar niet meer in gebruik heb. 

Mvg

Manuela 

Reputatie 7
Badge +3

@Mp1983

bij ons staat het nummer niet meer actief?

Wat heeft je werkgever gevraagd om te wijzigen?

Hier kan ik verder niets over opzoeken: je moet via hen gaan navragen…

Hopelijk wordt het snel opgelost

Ik probeer een contactpersoon te vinden voor proximus met jouw werkgever en zal die ook bericht sturen.

groeten

Tina

Reageer