SIM kaart niet geregistreerd
vorige week donderdag heb ik een nieuw simkaartje voor mijn gsm gehaald bij proximus, ik krijg echter de melding dat mijn simkaart niet geregistreerd is.
ben reeds terug geweest naar proximus winkel, die vertelde mij te bellen naar support, die hebben mij verteld van een ander simkaartje te gaan halen in de winkel. met het nieuwe simkaartje heb ik het zelfde probleem.
kent iemand de oplossing voor dit probleem
ben reeds terug geweest naar proximus winkel, die vertelde mij te bellen naar support, die hebben mij verteld van een ander simkaartje te gaan halen in de winkel. met het nieuwe simkaartje heb ik het zelfde probleem.
kent iemand de oplossing voor dit probleem
Bladzijde 2 / 2
best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.
Zodat de proximus forummedewerkers hiermee direct van start kunnen gaan als ze morgen hier de draad opnemen
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.