Beantwoord

Sim kaart niet geregistreerd

  • 22 December 2018
  • 6 reacties
  • 2324 Bekeken

Sinds deze morgend krijg ik een melding dat mijn simkaart niet geregistreerd is, die heb ik al heel lang. Heb de klantenservice gebeld en zij zag geen probleem waarom. Had een factuur niet op tijd betaald maar dat is ondertussen al in orde. Nu moet ik terug naar winkel om het te laten heractiveren? En hoe zit het dan met mijn abonnement, is die dan terug actief en hoe lang duurt het eer ik mijn gsm terug kan gebruiken?

Met vriendelijke groeten,
Farah
icon

Beste antwoord door Farah 27 December 2018, 15:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Farah,
Kan je ons via deze link nog even het betrokken gsm nummer doorgeven dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Wilfried
Hey Wilfried,

Het is ondertussen opgelost, Proximus had mijn kaart 'per ongeluk' gedesactiveerd, maar ze hebben het opgelost. Bedankt!

Gisteren een nieuwe sim kaart gekregen, was overstap van betaalkaart andere provider naar abo bij Proximus met behoud van nummer maar krijg nu op gsm melding sim niet geregistreerd voor spraak ??? Ik kan dus niet bellen of gebeld worden. 

niet zo abnormaal lees mss ondertussen ook eens dit hier (een beetje een gelijkaardig geval) 

> klik hier 

PS: Morgen kunnnen de proximus medewerkers je hierbij wel meer info geven over de stand van zaken.

Reputatie 7
Badge +3

@hans96

Is het ondertussen opgelost ?

indien niet : 

Kan je aub het betrokken gsm nummer in je profielgegevens invullen ?

je klantennummer ?

met dank

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Hans96 Ik zie dat dit inmiddels is opgelost. Prettig weekend! Groetjes, Antonella