Beantwoord

SIM geblokkeerd zonder reden?

  • 11 April 2018
  • 6 reacties
  • 1484 Bekeken

Reputatie 2
Beste sinds deze morgen kan nog enkel noodoproepen doen. Blijkbaar is mijn sim geblokkeerd volgens een chat met proximus. Er zou een andere sim geactiveerd zijn op mijn nr. Volgens de chat medewerker kan het nummer enkel gekoppeld worden aan een sim in een proximus center. Ik heb geen tijd en zin om daar langs te gaan. Kan iemand hier aub het nodige doen.
mvg Michel
icon

Beste antwoord door bogey 13 April 2018, 12:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Indien er een andere SIM aan uw nr gekoppeld zou zijn.... kan/is er iemand op uw kosten aan het bellen/surfen/... zijn.
Dit misschien toch snel (laten) uitklaren, neen?
Ik veronderstel dat Px via bv. 080022800 op basis van uw klantennr, telefoonnr en SIM-kaartnr snel kan uitvissen wat er aan de hand is?
In hoeverre u dan al dan niet nog naar een Px center moet gaan, laat ik veiligheidshalve wel in het midden

Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact_mail/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html
Stuur een e-mail - Ik ken mijn nr - Ik heb een technische vraag - Een klacht indienen (of een technische vraag) - rechts onder: mail ons
link voor particulieren > https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
Stuur een e-mail - Ik ken mijn nr - Ik heb een technische vraag - Een klacht indienen (of een technische vraag) - rechts onder: mail ons
Reputatie 2
Na de overstap van telenet 2 maand geleden constant problemen gehad. Op de 3 gsm abbonementen was proxi duo geactiveerd zonder dat we dat gevraagd hadden en zonder dat we een tweede sim gekregen hebben. Dit oplossen resulteert blijkbaar in pure kafka. Nadat ze vorige week hetzelfde deden met mijn dochter haar sim hebben ze deze morgen de nr van mijn vrouw en mij aan een andere sim gekoppeld. Natuurlijk een sim die zelfs nog niet opgestuurd is. Bellen naar de klantendienst is geen optie zonder sim. Mijn vrouw is ondertussen niet bereikbaar voor haar klanten. PROXIMUS LOS DIT OP!!! Wij willen onze sim terug geactiveerd zien en die proxi duo zever hebben we nooit gevraagd. Hoe moeilijk kan het zijn !!!
Reputatie 6
Badge +3
Dag Bogey,
Kan je ons via privé bericht deze link even verder contacteren.
Anders kunnen we geen vertrouwelijke gegevens doorgeven omwille van je eigen privacy.
In elk geval kan je wel indien je het gsmnummer doorgeeft aan de mensen van onze winkel direct een nieuwe simkaart krijgen en ben je ook direct op weg om te kunnen bellen ea.
Wij kunnen van hieruit geen simkaarten opsturen wel nakijken of je de juiste simkaart voor de juiste gsmnummer geactiveerd hebt.
Mvg. WIlfried
Reputatie 7
Badge +4
Vermits een Duo SIM twee SIM-kaarten met hetzelfde SIM-nr (EAN/SSN) telt vermoed ik dat veiligheidshalve alle betrokken SIM zullen moeten worden vervangen, zelfs niet het een destijds door Px gemaakte fout betreft
Reputatie 2
Bedankt voor de reacties. Ik ben uiteindelijk naar een proximus center geweest en voorlopig lijkt alles opgelost, nu nog de factuur afwachten en zien of proxi duo werkelijk geschrapt is. Mvg Michel

Reageer