Vraag

SIM actief - maar werkt niet

  • 17 May 2021
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Na overstap naar een Proximus Business abonnement met behoud tel.nr. werd vanochtend de nieuwe SIM eindelijk geactiveerd - er staat Proximus op het startscherm. 

Maar helaas werkt het verder nog niet en zit ik sindsdien zonder telefoon; kan geen sms versturen, er is geen mobiel internet, … ik zou nochtans echt nog wat moeten werken vandaag én heb daarvoor gsm nodig 

 

 

Support is blijkbaar alleen via hier mogelijk :hushed:

Al heel de ochtend aan het zoeken en prutsen; 
keuze uit: Bellen, Chat, Mail, Forum
Bellen kan niet… telefoon werkt niet 
Chat-support werkt niet (of niemand beschikbaar),
Mail sturen dan maar… eerst moet je opties aanklikken… dan krijg je als enige keuze ‘Bel ons’ of ‘Laat je terug bellen’ i.p.v. mail te kunnen versturen :sweat_smile: echt handig als je telefoon niet werkt 
 

Ik had precies toch andere verwachtingen van een Business service… het aanvragen/bestellen liep ook al niet zo vlot. 

 


4 reacties

ik veronderstel dat je uw toestel al eens volledig herstart hebt.

Ja, al enkele keren helemaal uitgezet en herstart inderdaad. 

 

Ondertussen toch met iemand van Proximus gebeld… 

Zij zegt dat dit normaal is dat het nog niet direct helemaal werkt, dat het morgen misschien wel zal werken :hushed: “dat is nog maar vanochtend overgezet, dat heeft wat tijd nodig, je moet tot 48u geduld hebben”. En anders moet ik maar eens de sim eruit halen en terug erin, zien of dat helpt. 


Ik kan dus blijkbaar wel sms ontvangen en telefoneren. 
Maar niet sms versturen; en er is geen mobiel internet. 



Hoe ik het Norton abonnement terug afzet of annuleer wist ze ook niet.
De dame die de bestelling aan nam zei dat dit altijd mee geïnstalleerd moet worden, dat kon niet anders, maar heel makkelijk terug uit te zetten als ik het toch niet wil… alleen zie ik niet waar dat dan kan. 

heb je geen norton account bij norton zelf normaal zou je dit via deze weg kunnen doen.

Reageer