Vraag

Service van Proximus - 1 grote schande

  • 8 August 2020
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Sinds 4 augustus probeer ik 3 abo van Telenet toe te voegen aan mijn bestaande 30-jarig klantaccount bij Proximus met aankoop van 3 toestellen. Simpel zou ik zeggen….helaas is dit buiten Proximus gerekend. Niemand slaagt erin om 1 van de 3 toestellen te activeren. Al 5 personen hebben mij valse beloftes gedaan, meer zelfs, de 1ste persoon die ik aan de lijn had, zag het helaas niet zitten te moeten werken en verbond mij gewoon door met de technische dienst, waar ze dan ook uit de lucht vielen. Is het de bedoeling van Proximus dat ik het hele boeltje (tv- internet - vaste lijn en 4 abo’s gsm) naar Telenet transfereer? Zo lijkt het erop!!

Graag vandaag oplossing voor al mijn problemen!!! anders zwier ik het op elke media 


5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik vraag me af of je niet eerst een opzeggingsbrief moet sturen naar Telenet. Het model staat op de site van Proximus.

Tijdens het WE komen er geen medewerkers van Proximus op het forum. Maandag kunnen ze u dan wel helpen. Voor mij mag je uw probleem zwieren waar je wil, niet op mijn hoofd liefst.

ja hier → FAQ Easy Switch
leggen ze uit met Easy Switch, maar als het natuurlijk niet lukt! zou toch iemand van Prox maandag je moeten kunnen verder helpen.

Reputatie 1
Badge

Beste, opzeggingsbrief is niet nodig dit wordt geregeld door Proximus (2 van de 3 zijn al geactiveerd), nr. 3 blijkt blijkbaar een zeeeeeeeer zwaar probleem te zijn

 

Easy switch is niet nodig voor overnamen van tel.abo’s

 

Mvg

 

Reputatie 1
Badge

Al 5 personen aan de lijn gehad met allen een verschillend verhaal..ja mr het is in orde het staat groen en moet dus werken...neen mr wat de vorige persoon zegt klopt niet hoor, er is niets gedaan voor U...enz..enz..enz..

 

Eén goede raad voor Proximus: Geef een deftige opleiding aan je medewerkers en stop met die CALL-CENTERS, waar de klant totaal niets waard...1 druk op de knop en bye klant...mijn collega zal het wel oplossen.

Reputatie 7
Badge +3

Beste @C Ocker dossier 45830779 is hiervoor in behandeling, de bevoegde dienst zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Reageer