service aankoop versus rechtzetting aankoop!

  • 19 August 2019
  • 9 reacties
  • 201 Bekeken

Ik heb via mijn smartphone een extra optie willen activeren voor mijn dochter die in deze vakantie periode over haar mobiele data zit.
Nu heb ik per ongeluk "omdat het hele platform op proximus site zo duidelijk is ? " een verkeerde optie gekozen, ipv extra data heb ik beltegoed geactiveerd wat ze niet van doen heeft . Ik schaf dus extra data toe ,, en probeer dus zo snel mogelijk proximus te contacteren om dit recht te zetten. Maar zoals tegenwoordig de trend is kan je niemand aan de lijn krijgen! Dan maar laten terug bellen. Daar heb ik te horen gekregen dat ze niets kunnen doen? Dus alleen opties activeren gaat zonder problemen en is direct geregeld! Maar dat ongedaan maken... ho maar dat gaat niet lukken hoor ?
Dus hebben ze mij aangeraden om een klacht in te dienen... ja die procedure om tot een klacht te komen is zo omslachtig dat ik het opgegeven heb.
Dus langs deze weg hoop ik dat een medewerker mij wel kan helpen ... zonder mij weer voor de zoveelste keer door te verwijzen naar een onduidelijke website waar ze alle moeite van de wereld doen om het de klant zo moeilijk mogelijk maken om het is eender wat te raadplegen. Q

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Luc, voeg je je dochter haar nummer toe aan je profiel zodat we dit kunnen nakijken? Grt, Heidi
Haar nummer zit mee in mijn abonnement, dus dat moet gekend zijn ?
Reputatie 7
Badge +3
Luc,
maar je klantgegevens zijn niet ingevuld in je profiel :-)
dus kan ik je pack ook niet nakijken.
Vul je toch nog even aan ?
Daarna hoeft het niet meer als je hier iets komt vragen, het is enkel zichtbaar voor jou en ons.
Groetjes, en bedankt,
Tina
Luc,
maar je klantgegevens zijn niet ingevuld in je profiel :-)
dus kan ik je pack ook niet nakijken.
Vul je toch nog even aan ?
Daarna hoeft het niet meer als je hier iets komt vragen, het is enkel zichtbaar voor jou en ons.
Groetjes, en bedankt,
Tina

Beste,
Ik heb mijn gegevens aangevuld met mijn gsm nr en klantnummer
Ter info: pas maandag komen de mensen van het proximus team hier terug langs op het forum om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Luc,
bedankt om je profielgegevens in te vullen.
Ik heb het volgende gezien:
Het ingevulde contact gsm nr zit niet mee in het pack.
Verder zijn er nog 3 mobile voices in je pack, waarvan er 2 met abo full control... ik vermoed dat het om 1 van die 2 gaat zijn ?
Welk zijn de laatste cijfers van het gsm nr van je dochter ?
Groeten
Tina
Klopt Tina, dit is het nr van haar gsm 0472****09
Tip: best geen privé gegevens op een openbaar forum zetten om eventueel misbruik te voorkomen, beter deze indien nodig in je forumprofiel zetten.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een dossier (42896153) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen

Reageer