Vraag

Sedert vrijdag al problemen bij het bellen, ofwel hoor ik de andere niet, ofwel hoort de andere mij niet. Mobiel internet ook heel traag.

  • 4 October 2022
  • 10 reacties
  • 124 Bekeken

Sedert vrijdag al problemen bij het bellen, ofwel hoor ik de andere niet, ofwel hoort de andere mij niet.  Mobiel internet ook heel traag.

 

Indien u meer informatie nodig heeft, dan hoor ik dat graag, dan vul ik deze post aan.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Noli135 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Mijn klantengegevens werden aangevuld.

Reputatie 7
Badge +5

@Noli135 Er is bij u in de buurt momenteel een mast buiten dienst, we zijn hier volop mee bezig. 

Is er al zicht op wanneer de problemen opgelost zullen zijn?
Vandaag is het mobiel internet terug extreem traag.

Reputatie 7
Badge +5

@Noli135 De werken zouden sinds vandaag afgerond zijn.

@Noli135 De werken zouden sinds vandaag afgerond zijn.

Fantastisch nieuws! /s

Echter, in _werkelijkheid_ is er nog altijd niets verbeterd.  Mijn dochter probeert ons te bereiken ivm een probleem met het afstappen aan de juiste bushalte.  Bellen lukt niet, mobiel gebruiken om een whatsapp of messenger te sturen werkt ook niet, bellen met messenger ook niet, …
We hebben elkaar toch kunnen bereiken met SMS.  Zo laag zijn we gevallen.

Wanneer komt er een oplossing?  Welke tijdelijke oplossing hebben jullie?  Gaan we er weeral een spelletje van maken waarbij jullie constant zeggen dat het opgelost is maar dat in werkelijkheid niets verandert?

Ik hoor het graag.

 

Het probleem is nog altijd niet opgelost.  Er wordt zelfs niet meer over gecommuniceerd (behalve droogweg bevestigen dat het probleem inderdaad nog altijd niet opgelost is).

Ik heb zonet gebeld, en ik werd afgebroken voor ik ook maar iets kon zeggen.

Ook in de chat werd ik na 2 zinnen afgebroken.

Tja, wat moet een mens dan nog doen?  Zelf een oplossing zoeken?

 

Ik heb geen echt probleem met een technisch probleem, maar wel met zeer twijfelachtige communicatie rond een probleem.

 

TL;DR: al 8 dagen is er een zendmast down in mijn buurt.  Geen plan van aanpak.

Ter info:  Pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum.

Wat is de status?  Het probleem is nu al meer dan 2 weken aan het aanslepen?

Reputatie 7
Badge +5

@Noli135 Het probleem lijkt inderdaad nog niet in orde te zijn. Ze zijn op dit moment terug aan het werken aan de mast.

Helaas kan ik er geen einddatum op plakken wegens we hebben gemerkt dat het probleem zich blijft voor doen.

Reageer