SCAM

  • 1 October 2019
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties
Gisteren slachtoffer geworden van SCAM, 24 euro kwijt omdat ik een code kreeg per SMS en tegelijkertijd door een fakeprofiel werd gecontacteerd ( kopij instagram van een vriendin ) om die code door te geven en vlam .... 24 euro extra op mijn proximusfactuur.

SMS maakt gewag van website Boku.com en na grondig checken van die website kwam ik op een link die verwijst naar hoe makkelijk Proximus klanten ( niet professioneel )kunnen opgelicht worden. Dank U Proximus voor uw proffesionalisme.

Heb dit netjes gemeld aan Proximus en ze gaan er niets aan doen. Ik heb de volledige naam van de persoon die me heeft tewoord gestaan. Ik zei dat ik die 24 euro niet wou betalen maar daar is niets aan te doen en als ik mijn factuur niet betaal dan sluiten ze gewoon alles af..... Zo worden klanten tegenwoordig bediend. Proximus verdient ook aan die praktijken.

Dus ik heb printscreens en zal niets anders kunnen doen dan klacht in te dienen tegen Proximus om het actief mee promoten van SCAM.

Ben eens benieuwd wat Proximus uit hun hoed gaat toveren.

This topic has been closed for comments

2 reacties

Tip: best verder gaan onder één en de zelfde topic, hier
> https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/opgelicht-door
Reputatie 7
Badge +3
Martin heeft gelijkt : best alles onder hetzelfde topic houden.
best sluiten we deze pagina, want bericht staat nu dubbel
we vullen de vorige pagina aan zodat ze ook volledig is.
We betreuren deze wanpraktijken en prx verbreekt overeenkomsten indien blijkt dat een leverancier niet oprecht handelt.
Groeten
Tina