Skip to main content

Toen ik vandaag de gegevens wou ingeven voor de cashback-actie voor de Samsung S21 die ik via Proximus kocht, werd het EAN-getal niet herkend. Ik nam contact op met hun klantendienst, en zij wisten met te vertellen dat mijn toestel niet deelneemt aan de actie. Voor verdere informatie moest ik Proximus contacteren. Ik heb de GSM via de actie van Proximus besteld, en kan geen voorwaarden vinden waardoor ik plots niet in aanmerking zou komen. Via de chat-functie van Proximus krijg ik geen reactie. De 100€ cashback was voor mij de dealbreaker om dit toestel te kopen, i.p.v. een herstelling te laten uitvoeren aan mijn vorige Smartphone. Kan via dit forum iemand bekijken wat er misgegaan is, waardoor mijn toestel niet in aanmerking komt voor de cashback? Ik wil gerust meer info over klantennummer e.d. geven in een privé-bericht.

 

Mvg,

 

Jelle.

@Gargamel Ook goed nakijken als je alle vinkjes hebt aangeduid dat je akkoord gaat met de voorwaarden. Groetjes, Antonella


Als het EAN-getal niet herkend wordt is de oplossing:
van niet het EAN-nummer uit de doos te nemen, maar wel deze die staat op de factuur of bestelbon


Na alles ingevuld te hebben, de foto's upgeload te hebben van het aankoopsbewijs en IMEI code barcode en ik wil verder gaan naar stap 2 dan komt er een foutmelding dat de media foutief is.

Wat is hier het probleem en wat kan ik hieraan doen om toch naar stap 2 te gaan.


@Loumili 

blij te horen dat het opgelost is.

Groetjes

Tina


Bedankt voor de reactie. Ondertussen heeft iemand op Facebook de oplossing aangereikt:

 

"Het was niet het EAN-nummer uit de doos, het staat op de factuur of bestelbon. Ik kocht de S21 en had hetzelfde probleem. Ik heb Samsung en Proximus gebeld en het probleem is opgelost."

 

Hopelijk hebben andere mensen hier ook iets aan. 

 

Bedankt alvast!


dinsdag pas komt iemand van het proximus forumteam hier terug langs om dit verder te bekijken voor u.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten dat kan nuttig zijn ivm met je probleem).


Reageer