Vraag

S20 + abo epic stories 3GB + nieuw nummer

  • 12 February 2020
  • 16 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Vraagje dus aan proximus, ik heb al zeker via 3 verschillende browsers meermaals de S20 grijs proberen te bestellen in combinatie met een epic stories abo van 3GB + een nieuw gsm nummer maar het wil maar niet lukken? Telkens ik aan dat contract pagina/algemene voorwaarden kom dan moet je kunnen aanvinken maar daar stokt het, het blijft effe ronddraaien en na een tijdje komt erop ;

Oeps! Er is een fout opgetreden. ☹

Gelieve later opnieuw te proberen.


Ik kan voorlopig wel niet op messenger dus ik weet niet hoe jullie dit kunnen checken zonder dat ik hier prive gegevens moet gaan posten? 


 


16 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043 13/03/2020 staat inderdaad aangeduid als leverdatum in het order. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

Ja, ik heb 13 maart aangeduid maar er zit nog steeds de fout in dat systeem dat je ook bv 22 februari kan aanduiden terwijl de s20 maar den 13de maart effectief uitkomt. 

Ik heb dus 13 Maart aangeduid in diene mail in de hoop dus dat ik de s20 die dag ook mag ontvangen maar een mail met bevestiging dat men 13 Maart effectief zal leveren heb ik niet gekregen of is dat normaal dat je daarvan (nog) niks ontvangt?

Een andere persoon zei me dan weer dat men men mij zou opbellen voor een afspraak, snapt u wrm ik het verwarrend vind? We moeten via die mail zelf een datum aanduiden al weet ik nu niet of dat zo bij jullie is doorgekomen dat ik de 13de maart heb aangeduid en een andere medewerker zegt tegen mij ze gaan u nog bellen wanneer ze bij u zullen leveren? Beetje tegenstrijdig allemaal :).

 

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043  Het busnummer zal vermeld worden bij de verzending. Je dient de afspraak voor levering zelf online te boeken. Hierover heb je op 18/02 een mailtje ontvangen. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

Ik heb nog een vraagske; zetten jullie bv de factuuradres op het pakje dan? Want bij de info vd bestelling staat mijn busnr er niet bij, dat is nr 102 en dat staat er niet bij? 
In mijn proximus zelf staat mijne busnr er wel bij.

En nog 1 vraagje over de bestelling; Nu moet ik wachten op een telefoontje dan? Voor de levering in maart? Want ik snap het niet zo goed want toen ik alles opnieuw moest ingeven dan kon ik zelf een datum (alweer) aanduiden, ik heb 13 maart dan maar genomen deze keer maar ik weet niet voor wat dat juist is (aangezien je ook datum kan aanduiden in februari).

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043  Ik zie dat het dossier inmiddels werd behandeld en de bestelling opnieuw werd ingegeven. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

@Andy_043

er is ondertussen ook een dossier opgemaakt voor behandeling/opvolging.

mvg,

Tina

Idd, ik heb via de chat alles gezegd, blijkt dus grote fout te zijn bij proximus zelf. Ze hebben het geanulleerd maar moeten het wel reactiveren zodat ik mijne s20 grey + epic aboke kan ontvangen den 13de maart, ze moge me voorrang geven nu :-), is de vorige jaren niet gebeurt. :).

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043 

er is ondertussen ook een dossier opgemaakt voor behandeling/opvolging.

mvg,

Tina

Reputatie 2
Badge

Iemand die meer duidelijkheid kan brengen? 

Reputatie 2
Badge

Dag Andy_043
Ik zie dat het order in het systeem toegevoegd is en je zal hier nog de bevestiging van ontvangen.
Mvg, Koen


Ik had een mail gekregen en heb dat ingevuld en dan kreeg ik dit? Ik heb 17 februari aangeduid maar ik snap het niet goed. Dit gaat toch over de simkaart toch en niet over de smartphone. Dat is wel een foutje dan of niet? Dan staat er dus bij s20 ultra? Maar ik heb de s20 besteld? Zeer bizarre post en slecht uitgelegd vind ik.

Binnenkort
Je levering wordt voorbereid

 

Inhoud levering:
Epic SIM Kaart
PX Sam Galaxy S20 Ultra CosmGrey+sim

Leveringsinformatie:
Geleverd via Bpost

 

    Meer info

Leveringsinformatie:

Je pakket is onderweg

 

Klaarmaken van het pakket

 

Materiaal in stock



14/02/2020

Bestelling ontvangen
We hebben je bestelling ontvangen

Bestelnummer :
R000000110000E4B7K

Je ontvangt een bevestiging per email


Dan las ik nog dit;
 

Andy, [14.02.20 12:25]
Dag meneer
 

 Hartelijk dank voor de bestelling van uw nieuwe Proximus-dienst(en)!
 

 Er moet nog een datum vastgelegd worden voor de levering van uw toestel en/of simkaart.
 

 U kunt uw leveringsdatum zelf boeken via Mijn levering en dit tot 15 maart 2020. Na deze datum kan u de levering vastleggen via MyProximus.
 

Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team

Ik heb dus 17 februari aangeduid, maar ksnap het echt niet ze, derna staat er nog eens na deze datum kan u de levering vastleggen via myproximus?

Reputatie 7
Badge +4

Dag Andy_043
Ik zie dat het order in het systeem toegevoegd is en je zal hier nog de bevestiging van ontvangen.
Mvg, Koen

Reputatie 2
Badge

Nevermind.

 

Reputatie 2
Badge

Het is gelukt. Bizar, mss foutje bij proximus dat het niet ging. 

Reputatie 2
Badge

Ik denk dat het mss zal gaan nu, nu kan ik wel beide aanvinken. Effe afwachten. 

Reputatie 2
Badge

Thx…

Ik heb alles ingevuld nu. 

 

Ter info: Straks als iemand vanprox langs komt hier zullen ze u wel verder kunnen helpen.

Privé gegevens kun in enkele vakken aangeduid als privé invullen, hier in je  forum profiel :

rechts boven op je avatar klikken > Instellingen > Mijn Profiel.

Reputatie 2
Badge

Nu kreeg ik dit, altijd op diezelfde pagina, frustrerend; 

Oeps! Er is een fout opgetreden. ☹

Er is een onverwachte fout opgetreden bij het aanmaken van je contract. Wij kunnen je online bestelling momenteel niet verder verwerken. Gelieve later opnieuw te proberen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.

Reageer