Beantwoord

Registratie van nieuwe simkaart duurt al langer dan 3 dagen

  • 23 October 2020
  • 5 reacties
  • 718 Bekeken

Dinsdag 20/10 kocht ik bij Proximus Waasland een nieuwe GSM met nieuwe simkaart omdat mijn oude GSM gestolen is. Omdat ik mij identiteitskaart niet bij me had kreeg ik een ongeregistreerde SIM mee die ze dan snel zouden activeren nadat ik een scan van mijn ID zou doormailen. Dat heb ik dinsdagavond direct gedaan. We zijn nu vrijdag 23/10 en de nieuwe simkaart is nog steeds niet geregistreerd... Heb ook even gebeld met de technische dienst maar die verwijzen me door naar de winkel of commerciele dienst. Is het normaal dat de registratie van een sim kaart zo veel tijd in beslag neemt?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 23 October 2020, 12:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@kristina.verlinde Noteer je even het betrokken gsm-nummer en nieuwe simkaartnummer in je profielgegevens in het veldje ‘Ticket’? Geef een seintje zodra dit is gebeurd. Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op

@AntonellaD : Ik heb zonet het nieuwe simkaartnummer en mijn gsm-nummer (die gekoppeld moet worden aan die sim) toegevoegd in het ticket veld van mijn profiel. Groeten, Kristin.

Reputatie 7
Badge +3

@kristina.verlinde Staat actief! :-) Groetjes, Antonella

PS: mogelijk is het nodig om je gsm opnieuw op te starten.

@AntonellaD Bedankt!!! Werkt nu.

Reputatie 7
Badge +3

@kristina.verlinde Graag gedaan en prettig weekend! Groetjes, Antonella

Reageer