Vraag

Registratie myactions niet mogelijk

  • 30 November 2021
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Ik probeer al enkele dagen mijn cashback en earbuds aan te vragen via myaction.

 

Ik vul alle gegevens aan zoals gevraagd, krijg per stap een groen vinkje. UIteindelijk moet ik de voorwaarden accepteren en bevestigen maar dit geeft telkens een foutmelding.

"Sommige informatie ontbreekt of is onjuist. Controleer je gegevens en probeer het opnieuw”

Ik heb alreeds andere bestandsformaten en types geprobeerd. Dit gebeurt zowel in de cashback als bij de earbuds. Op verschillende apparaten en toestellen. Ik open ook telkens de voorwaarden en scroll naar beneden.

Via mail komt er geen antwoord bij, dit voelt meer en meer als bedrog.

Waar kan ik hiervoor alsnog terecht, hebben andere dit ook voor?

 


4 reacties

Het is uiteindelijk wel gelukt.

 

Je moet telkens de voorwaarden aanklikken, helemaal naar beneden scrollen en pas nadien aanvinken dat je akkoord gaat (dus bij alle 3 de voorwaarden)

 

Daarna werd het wel geaccepteerd. Hopelijk wordt het verder ook normaal goedgekeurd.

Reputatie 7
Badge +3

@Maketa 

Nee, je bent de eerste die dit meldt… 

kan je aub in je forum Profiel zo veel mogelijk gegevens invullen?

dan contacteren wij de betrokken dienst voor hulp.

Ik veronderstel dat je de PC al eens helemaal opnieuw hebt opgestart?

Eventueel andere browser? Cookies wissen?

Indien probleem blijft, graag asap feedback (met ingevuld profiel) zodat we het nodige kunnen doen.

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groeten

Tina

De eerste ? Ik heb gisteren moe gebeld niemand weet exact wat te doen ! Om moedeloos van te worden…. Je krijgt een bepaald bedrag terug maar met telkens een foutmelding zal dit moeilijk worden. 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Maketa  @Alexandra123 Zijn alle gegevens correct ingevoerd? Op welke onjuiste of ontbrekende informatie wordt de foutmelding gegeven? Groetjes, Antonella

Reageer