Vraag

R4WEBSHOP012808813

  • 23 December 2021
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Zaterdag 18/12 via de webshop van proximus een professioneel abonnement genomen gecombineerd met de aankoop van een iphone 13 pro. Na 2 dagen van telefoneren met proximus al allerhande antwoorden gekregen, echter nooit een oplossing. Volgens de laatste melding zou mijn pakket bij bpost liggen en geraakt het (nog) niet verzonden. R4WEBSHOP012808813 dit zou mijn barcode bij hun moeten zijn, maar dat werkt niet op de bpost site. Ik kan begrijpen dat het een drukke periode is, maar maandag 20/12 rond 20:00 bestelde ik een hoesje bij coolblue voor de gsm en ik heb het 21/12 ontvangen op de middag … toch raar he. Ik heb nu geen enkel idee of de informatie die ik kreeg klopt of men mij voor de 4de keer met een kluitje in het riet heeft gestuurd bij Proximus. Er zijn aangenamere manieren om klant te worden …. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@CS Sound Ik heb eens alles nagekeken en het probleem is dat er geen stock(zie onderstaande info, rood kruisje ipv groen vinkje) is.Vandaar geen beweging bij Bpost.Waneer er terug stock is kan ik spijtig genoeg niet op antwoorden.U krijgt bericht van zodra de bestelling kan doorgaan.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 

 

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Nog ondertussen wat bijkomende info: 
Normaal ontvangt u van Proximus een e-mail met de vermoedelijke datum van levering.
Vervolgens een e-mail van Bpost dat Proximus hun een pakje gaat leveren én met een tracking code zodat u uw pakje kan volgen via de Bpost-site.
Tenslotte een e-mail van Bpost de dag van de levering zelf "in uitlevering"

Voor vragen in verband met de levering kan je bpost contacteren via +3222785122
tussen 8h - 12h30 en 13h30 -17h tijdens weekdagen.
Gebruik de zescijferige code 949882 # voor een snellere toegang

Reageer