Vraag

R4WEBSHOP005706942

  • 1 October 2019
  • 8 reacties
  • 234 Bekeken

Reputatie 1
Gezien de verhalen die ik op het forum lees i.v.m. leveringen van smartphones die besteld werden via de webshop, zou ik ook graag mijn bestelling laten nakijken. Ik bestelde en betaalde op 27/9 een smartphone via de webshop, maar heb nog geen verzendbevestiging ontvangen. Voorziene leverdatum volgens webshop was 28/9. Nagevraagd via de chat, maar daar krijg ik een standaardverhaaltje i.v.m. groot aantal bestellingen enz., maar een duidelijk antwoord komt er niet.

Nu zou ik graag via dit forum een check willen laten doen, om na te gaan of mijn bestelling wel degelijk alle correcte stappen doorlopen heeft. Dit vooral omdat op het toestel een cashback-actie loopt, die op 15/10 verloopt. Ik heb dan ook geen zin om én meer dan twee weken te wachten op een toestel dat ik meteen kon krijgen in de winkel, én 150€ extra te betalen, omdat een voorgestelde levertermijn niet gehaald wordt.

Mvg,

Jelle.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hoi Jelle, heb je een barcodenummer of de Bpost-referentie van deze levering ontvangen? Grt, Heidi
Reputatie 1
Hoi Heidi, ik heb voorlopig enkel het volgende via mail ontvangen: R4WEBSHOP005706942. Het toestel is dus waarschijnlijk nog niet aangeboden ter verzending?

mvg, Jelle.
Reputatie 7
Badge +3
Dan kijken we het intern verder na, we houden je op de hoogte. Grt, Heidi
Reputatie 5
Badge +2
Hey Loumili,

Wanneer ik het betreffende dossier raadpleeg, merk ik op dat dit vandaag behandeld werd. In het dossier staat vermeld dat het toestel vandaag geleverd zou worden. Kan je me eventueel bevestigen of je deze ontvangen hebt?

Groetjes IngeDc.
Reputatie 3
Badge +1
Is misschiens niet aan mij om hier antwoorden maar ik bestelde eens abbonement mobilus S met simkaart en ik werd meer dan een maand aan het lijntje gehouden met allerlei smoesjes van veel bestellingen daarmee zolang duurt tot maand later als ik boos begon reageren bleek er ene eerlijke bij Proximus te zijn die toegaf die order was niet daadwerkelijk besteld en of die persoon me dit effe opnieuw zou bestellen dus toen zei ik nee ik hoef het niet meer maar
ook ik had die eerste mail met dat ordernummer zoals loumilli
hoop bij loumilli dit vlotter gaat lopen

begrijp thans niet dat Proximus zoveel moeite
heeft met bestellingen
druk tja ? Elke shop heeft veel orders en toch lopen de meeste vlotjes
Reputatie 1
Ik heb vandaag inderdaad het toestel ontvangen, bedankt voor de opvolging. Zoals ik in een andere post aanhaalde, het wachten op zich vind ik niet erg, het feit dat niemand je kan zeggen wanneer je iets zal ontvangen maakt de mensen ongeduldig... Nu, voor mij is het goed afgelopen, ik hoop dat de andere wachtenden ook snel op zijn minst een degelijk antwoord krijgen...
Reputatie 5
Badge +2
Hey Loumili,

Blij te lezen dat je je toestel ontvangen hebt! Ik begrijp zeker en vast dat dit geen aangename situatie is, maar stellen alles in het werk om deze zo spoedig mogelijk te kunnen uitklaren en op te lossen.

Groetjes IngeDc
Reputatie 1
Geen steen naar jullie, moderators, hoor. Ik begrijp wel dat jullie doen wat jullie kunnen, ben in het verleden ook goed door jullie geholpen. Alvast bedankt voor de opvolging!

Reageer