Ik heb vandaag een Iphone 13 pro besteld via proximus met een abonnement. Ik heb gekozen om mijn bestaand nummer over te zetten en koos de optie Esim omdat dit makkelijker bleek te zijn. Na een tijdje kreeg ik een mail om mijn sim volgens een stappenplan te activeren zoals op onderstaande afbeelding.
Ik kan dus helemaal niks vinden onder products alsook niet onder de follow up tab…
Heeft iemand raad?
Mvg
Bladzijde 1 / 1
heb hetzelfde aan de hand… overgestapt naar proximus en voor de e sim gekozen om het proces te versnellen. deze morgen heeft mijn vorige provider mijn abonnement stop gezet, ondertussen van proximus een pincode en het uitleg van installatie per mail ontvangen… maar nergens is deze qr code te vinden!
klantendienst heeft mij niet kunnen helpen, achteraf proximus shop geweest maar hetzelfde verhaal..
op moment onbereikbaar op mijn gsm en niemand weet wanneer dit in orde zou komen kan verschillende dagen duren zeiden ze laatst..
dacht sneller over te stappen maar het gaat langer duren als normaal + onbereikbaar op gsm
E-SIM RAAD IK IEDEREEN AF!!!
@Roanski Zie info via privébericht. Dit zou inmiddels in orde moeten zijn voor jou. Groetjes, Antonella
@Daanp Ik heb je een mail gezonden. Hier kun je waarschijnlijk mee verder. Groetjes Luc
@Daanp ik zal deze screens ook alvast posten
@Daanp Je hebt op 5/2 hier een mail van gehad op ( deze is nog niet geopend zit mogelijks in je spambox)
Dag Luc, de mail is zeker geopend en gezien. Maar het product is niet terug te vinden bij mijn producten. Ik zie hier alleen mijn Fiber aansluiten en het gsm abonnement van mijn partner. Mijn nummer begint met 0456.
@Daanp Je hebt op 5/2 hier een mail van gehad op ( deze is nog niet geopend zit mogelijks in je spambox)
@Daanp
Heb je ook eens gekeken onder “Opvolging” , Esim gegevens staan soms bij.
Hier heb ik inderdaad gekeken maar zie het volgende: “Er is momenteel geen open aanvraag -- Als je een aanvraag opmaakt, kan je ze hier opvolgen”
@Daanp
Heb je ook eens gekeken onder “Opvolging” , Esim gegevens staan soms bij.
Hallo, hier ook geen QR code ontvangen en deze is niet te vinden bij myProximus. Kunnen jullie deze toesturen via PB.
Thanks, Daan
@GillesC Via de link die ik privé heb gestuurd zou het normaal moeten lukken.Groetjes,Joel
Hallo, ook hier geen geluk met QR code. De mail ontvangen met je e-sim is klaar. Via de app krijg ik een melding: fout van onze kant, niet van u. Maar via de website myproximus krijg ik de producten niet te zien. Ik kan dus niet verder om een qr code te ontvangen.
@Dana Greunlinx Dana, ik heb je een privebericht gezonden met een link. Succes
@Dana Greunlinx
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Graag al je gegevens invullen zodat we verder kunnen nakijken aub
groeten
Tina
Ik ben al 3 dagen bezig en niemand kan me helpen via chat, mail of telefoon…
waar is die QR code !! in godsnaam !! zoals iedereen moet ik bereikbaar blijven voor werk en privé
Weekend komt eraan en ik zal dus weer 2 dagen onbereikbaar blijven.
Ja, ik heb mijn gsm aan en uitgedaan.
Ja, ik weet zelfs niet hoeveel keren dat ik al mijn log in gegevens heb moeten aanpassen !!
als een nieuws klant, ben ik echt teleurgesteld in deze service
beste ik heb hetzelfde probleem .. is het voor u reeds opgelost? en hoe ?
@Alexandre P. Dag, is het mogelijk je gegevens aan te vullen want met het email, wat je opgeeft, is het niet mogelijk. Dank je wel
@Alexandre P. Welk type gsm heeft u en via welke weg heeft u de é-sim bekomen.Groetjes,Joel
Ik ben al 3 dagen bezig en niemand kan me helpen via chat, mail of telefoon…
waar is die QR code !! in godsnaam !! zoals iedereen moet ik bereikbaar blijven voor werk en privé
Weekend komt eraan en ik zal dus weer 2 dagen onbereikbaar blijven.
Ja, ik heb mijn gsm aan en uitgedaan.
Ja, ik weet zelfs niet hoeveel keren dat ik al mijn log in gegevens heb moeten aanpassen !!
als een nieuws klant, ben ik echt teleurgesteld in deze service
Hallo,
Ik heb vandaag een Iphone 13 pro besteld via proximus met een abonnement. Ik heb gekozen om mijn bestaand nummer over te zetten en koos de optie Esim omdat dit makkelijker bleek te zijn. Na een tijdje kreeg ik een mail om mijn sim volgens een stappenplan te activeren zoals op onderstaande afbeelding.
Ik kan dus helemaal niks vinden onder products alsook niet onder de follow up tab…
Heeft iemand raad?
Mvg
Ik zit met hetzelfde probleem helaas...
@Luc Coppieters Goeiemorgen, is het je gelukt?
FYI
Hoe de eSIM en het abonnement activeren?
Om je eSIM te kunnen gebruiken heb je een activatiecode nodig. Als je je eSIM via onze webshop hebt besteld, krijg je deze code per e-mail toegestuurd op het adres dat je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen. Je kan hem in enkele klikken rechtstreeks activeren via de MyProximus app (de gemakkelijkste manier!) of door in te loggen op je MyProximus account op een tweede toestel en de QR-code te scannen. Als je je eSIM in een van onze winkels hebt gekocht, scan je gewoon de papieren QR-code ontvangen. Je nieuwe abonnement wordt binnen enkele seconden geactiveerd!
Tijdens weekends en op feestdagen zijn er geen Proximus medewerkers (moderatoren) aanwezig op dit publieke forum; indien u geen info QR terugvindt kan 0800 22800 u mogelijks eventueel verder helpen (tot 22h)
@hrndmr Dag, ik heb je via prive bericht de link laten geworden. Dit kun je ook nakijken in je My Proximus. Groetjes Luc
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.