Vraag

Pukcode niet te vinden via my proximus, noch via klantennummer

  • 30 January 2022
  • 4 reacties
  • 4054 Bekeken

Mijn gsm is geblokeerd geraakt door 3x een foutieve sim-code in te typen (ik was verward en dacht dat het paswoord van mijn gsm werd gevraagd); het kaartje met de puk-code kan ik niet terugvinden. In de my proximus app staat een foutmelding bericht ter hoogte van de titel simkaart nummer en pukcode, dus daar niet te vinden. En als ik de stappen doorloop om de pukcode te achterhalen via mijn klantenkaart komt er telkens als antwoord “uw puk code is .”

Aangezien mijn gsm geblokeerd is en ik alleen woon kan ik niemand telefonisch contacteren... en op de chat GEEN respons, zelfs niet de mogelijkheid om een antwoord te versturen want het verzend gewoonweg niet. Heel onprofessioneel en ik zit compleet in de rats omdat ik mijn gsm echt nodig heb en het nu weekend is en geen van jullie winkels open zijn.


4 reacties

@Ilse Bastiaens kan je bij niemand terecht die kan bellen naar → 

Vanuit België:

0800 22 800

Vanuit het buitenland:

+32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7

@Ilse Bastiaens lukt het ook niet als je de stappen volgt uitgelegd hier 

→ Puk- of pincode van je simkaart | Proximus

» Privé » ik ben mijn puk code vergeten » via mijn persoonlijke gegevens …... 

Reputatie 7
Badge +3

@Ilse Bastiaens  Dag Ilse, ik heb je dit via een prive bericht laten geworden. Groetjes Luc

@Luc.M @Martin 
Bedankt voor de input iedereen. Blijkbaar was er een technisch probleem op de website van Proximus, waardoor de codes tijdelijk niet beschikbaar waren. Ook via de weg die Martin vermeldde had ik geen succes dit weekend.

Ik ben daarnet verder geholpen en intussen is de foutmelding verholpen en is de Puk code zichtbaar. En intussen smartphone terug werkbaar.

 

Fijne dag,

Groetjes Ilse

Reageer