Beantwoord

public wifi

  • 7 January 2021
  • 26 reacties
  • 801 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Geachte

Heb al 3 links gehad maar public wifi kan ik met mijn nieuwe samsung a71 nog steeds niet bereiken.

Ik tracht te installeren met myproximus (met ingeschakeld internet) 

Ik doe dat met producten/internet comfort/ en onder app public wifi te verbinden.

Ik volg de instructies met SIM enz.,tik public aan , gereed maar krijg onderstaand beeld.

Moet ik iets aan instelling veranderen?

 

icon

Beste antwoord door germain_01 10 January 2021, 09:12

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hallo, 

 

Heb je je GSM al eens herstart?

Heb je de app van my proximus al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

In deze link vind je al de stappen nog eens terug om je public wifi account te configureren.

Surfen op een hotspot | Proximus

 

 

Geert

Reputatie 2
Badge

Geacte

Geen oplossing.

Dit verschijnt altijd

 

Reputatie 2
Badge

Geachte

dank u, uw links geprobeerd  maar de public wifi  is verdwenen na panne oud toestel en een nieuwe samsung a71 in telefoonwinkel gekocht, alles laten overzetten daar mits een vergoeding en heb indruk dat er iets niet aangevinkt werd of zo.

Dus lukt niet niet proximus SIM verbindingen enz..

toch bedankt

Reputatie 7
Badge +5

@germain_01 Kan u de public wifi eens vergeten en deze dan terug opnieuw proberen te registreren?

Reputatie 2
Badge

Heb ik gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +5

@germain_01 Kan je deze stappen eens volgen?

Reputatie 2
Badge

Gedaan

Via PC  producten public wifi wachtwoorden gewijzigd en aangepast

Terug geprobeerd en dan terug

 

Kun je ipv eap methode 

het volgend niet invoeren via instellingen op je smartphone:

Eap-Methode :         TTLS  (bij sommigen werkt het ook met PEAP ipv TTLS)
Verificatie Fase 2     MSCHAPV2 
CA certificate        Niet valideren
Identiteit         xxxxxxxxx@proximuswifi.be   (je proximus public wifi login)
Anonieme Identiteit    xxxxxxxxx@proximuswifi.be   (je proximus public wifi login) 
            (auto@proximuswifi.be kun je ook proberen)

Reputatie 2
Badge

Geachte

Krijg volgend scherm met TTLS

 

en je kunt voor identiteit je proximus public wifi login niet invoeren dan ?

Reputatie 2
Badge

Spijtig genoeg niet

ik vermoed dat dit iets te maken heeft door het feit dat de instellingen bij u gebeurd zijn via myproximus app wat ik niet gedaan heb!

Reputatie 2
Badge

Volgens mij in de telefoonwinkel want hij zei toen het daar niet lukte, ge moet dat via uw pc doen.

Via de app kan ik buiten configureren SIM enzniets veranderen.

 

De oude gsm was de batterij kapot. Ze praten u een nieuwe gsm aan   transporten  de apps  en sindsdien  nada.

Ben van S naar Mobilus M moeten stappen voor data als ik veel niet thuis ben . Wat duur maar het zij zo. Bedankt

 

Reputatie 2
Badge

Heb via PEAP volgende ingevuld.

-screenshot verwijderd-

@germain_01 best je laatste screenshot verwijderen want iedereen kan dit lezen op een openbaar forum!

En werkt het zo?

Reputatie 2
Badge

Werkt niet ook

@germain_01 Je screenshot heb je nog niet verwijderd →  door daar bij dat bericht waar je laatste screenshot staat te klikken op de 3 puntje onderaan van dit bericht en bewerken klikken.

Reputatie 2
Badge

Met de ... krijg ik geen bewerken

Enkel link en rapporteer

Reputatie 2
Badge

Kunt gij de ganse polemiek niet wissen want  geraak er niet  aan uit,?

@germain_01 je kunt alleen maar iets wissen binnen het uur dat je uw bericht gepost hebt, pas maandag kan iemand die van het proximus forumteam zelf is, die screenshot wissen.

Onthoud best dat als je iets post op een openbaar forum, dat je geen privé gegevens post , zo kun je bij screenschot de privé gegevens bvb eerst overkleuren in het zwart zodat bvb loginnamen niet zicht baar worden, maar eigenlijk moet je in dit geval hier niet echt panikeren want ze hebben nog het paswoord niet, beschouw het als een tip 

Reputatie 2
Badge

Toch bedankt voor alle tips en aandacht.

Sim ttls peap logins allemaal nada voor mij.

Kan er op maandag eens iemand bellen? Want  met telefonische klantendienst komt ge in Nederland terecht en daar kunnen ze enkel een nieuw abonnement aansmeren!

Reputatie 2
Badge

 

Geachte

Kan er iemand van proximus forum deze topic volledig  wissen want de voorgestelde oplossingen lukten niet.

Door  met de drie puntjes ... en bewerken onderaan de berichten lukt het ook  niet  om  de de berichten te verwijderen, enkel zegt Martin door iemand  van het forum kan deze berichten wissen..

Je bericht bewerken kun je alleen maar binnen het uur dat je uw bericht gepost hebt.
Maar alles wissen omdat er nog niks gewerkt heeft is ook niet echt nodig want anders weten we achteraf ook niet meer wat er al juist voorgesteld geweest is!

Alleen die screenschot met je mailadres zou mogen gewist worden en ook Beantwoord kan weggenomen worden aangezien er nog voor u geen echte oplossing geboden werd.

Reputatie 2
Badge

Geachte

Kan zelf dat screenshot niet meer verwijderen.!

 

 

Natuurlijk niet omdat je maar één uur de tijd hebt om deze te verwijderen nadat je die geplaatst hebt maar als iemand van het proximus forumteam hier de draad opneemt kunnen ze die verwijderen omdat je mailadres daar in staat, nu ook niet direct een ramp maar beter van niet!

Reageer