Vraag

Public IP voor IP cameras op 4g

  • 23 December 2019
  • 40 reacties
  • 2289 Bekeken

Ik heb voor mijn oma een 4g modem neergezet met een Proximus Mobile Internet M abbonement.

 

Het idee is dat ik vanuit Nederland op afstand de bewakingcameras kan bekijken zonder hiervoor 2,5 uur in de auto te moeten zitten.

 

Ik kan echter niet de camera bereiken en ik begrijp uit andere topics (zoals deze: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/public-ip-adres-mobile-internet-s-46772) dat hiervoor een public IP geactiveerd moet worden. Ik heb dit al bij de helpdesk geprobeerd, maar ze kunnen me daar niet echt verder helpen lijkt het. 

 

Hoe krijg ik het opgelost? Is er misschien iemand die hier van Proximus mee kan helpen?


40 reacties

Reputatie 1

HELP !

Gedurende een paar weken heeft dat Public IpAdres gewerkt, maar nu plots terug niet meer …

Wie moet ik contacteren? 

FYI: gewoon wachten tot prox forummedewerker hier de draad opneemt, zodat zij dit kunnen natrekken of de aanvraag opnieuw moet gebeuren!

Reputatie 7
Badge +3

@eriksuniverse 

geen idee wat er gebeurd is :

Ik vraag dit even na bij mijn collega die de activatie toen heeft gedaan.

we houden je op de hoogte

groeten

Tina

Reputatie 1

Hallo

Nu werkt het weer…. Geen idee wat er gebeurt is. Langs mijn kant niets. Misschien een algemeen internetprobleem. Toch bedankt !

@proximus Zou u het publiek IP ook voor mij kunnen activeren?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bmare_renson kun je het betrokken nummer invullen in je profielgegevens ? Groetjes, Heidi

@HeidiE De gegevens zijn aangevuld.

Reputatie 7
Badge +3

@bmare_renson Het gsm-nummer dat ik terugvind in jouw profielgegevens staat sinds 18/11 niet meer actief. Klopt deze wel? Groetjes, Antonella

Hi! I also would like to have a public IP on my number. Could you help me with this?

@AntonellaD @HeidiE 

Hi! I also would like to have a public IP on my number. Could you help me with this?

@AntonellaD @HeidiE 

already changed by support. Thank you!

Reputatie 7
Badge +3

@ricol Dag Rico, dit is geactiveerd. Groetjes Luc

Ik ben al een tijdje op zoek waarom ik mijn camerabeelden niet op afstand kan bekijken: ik woon op een boot en het zou mij heel wat onrust besparen mocht dat kunnen. Vandaag kom ik deze topic tegen op het forum en dat zou ook voor mij wel eens de oplossing kunnen zijn. Kunnen jullie ook mijn ipadres wijzigen naar public aub? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @peter64 ik maak dossier 50097353 voor de achterliggende dienst, die je verder zal informeren. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @peter64 ‘t is aangepast! Mogelijk moet je je toestel wel eens heropstarten. Groetjes, Heidi

Dankjewel voor de snelle reactie!!!

Reageer