Proximus video chat

  • 13 October 2020
  • 8 reacties
  • 130 Bekeken

  • Apprentice
  • 8 reacties

Een Proximus video chat aangevraagd en bevestigd voor vandaag van 10.20-10.40, ondertussen staar ik nog steeds op een zwart scherm zonder enig bericht:

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@bik 

 

Je kan rechtstreeks een afspraak boeken in de winkel van je keuze ? 

Heb je dit geprobeerd via website ? 

 

Ik sta nog in wacht, als ik een nieuwe aanvraag, zijn we weer een dag verder

Reputatie 7
Badge +3

@bik sta je nog in wacht van uw aanvraag van  deze voormiddag of heb je juist opnieuw een videochat aangevraagd.Groetjes,Joel

Jawel, en ik sta nog steeds te wachten: soms komt er deze boodschap: “Sorry, no one has responded to your request to join. Please try again” 

Reputatie 7
Badge +3

@bik De shops zijn telefonisch niet bereikbaar.Had u zich ingeschreven via deze link: https://outlook.office365.com/owa/calendar/Proximus@ProximusCorp.onmicrosoft.com/bookings/s/TWOzXLctIECYjJCK7hSUyQ2  Groetjes,Joel

 

Profielgegevens ingevuld

Als bijkomende info: Gelieve ook de naam, geboortedatum en  klantnummer aan te vullen op uw profile → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen).

Reputatie 7
Badge +3

@bik Kan ik u misschien helpen.Indien ja, graag dan een korte uitleg van uw vraag/probleem.Gelieve ook de naam, geboortedatum en  klantnummer aan te vullen op uw profile.Groetjes,Joel

Reageer