Vraag

Proximus snelheid van overzetten?

  • 7 July 2020
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Beste,
Op 4-7 bestel ik, flex S, met overdragen gsmnr’s.
Op 5-7 stuur ik een email, een chatbericht dat dit moet geannuleerd worden, netjes binnen de 14 dagen bedenktijd.
Op 6-7 stuur ik tevens de annulatiebrief bijlage bij de bestelling, om dit alles te annuleren.
Op 6-7 bel ik nogmaals om zeker te zijn dat dit niet wordt overgedragen, er wordt mij bevestigd dat dit niet zal gebeuren.
Net nadien, tevens 6-7 krijg ik een telefonische reactie op mijn mail dat dit niet zal worden overgezet.
In de bijgestuurde email zie ik mijn gsm nr toch zal overgedragen worden. Ik bel nogmaals en opnieuw wordt mij bevestigd dat dit niet zal overgedragen worden.

Op 6-7 s avonds heb ik plots geen telefoon meer, proximus heeft het nummer WEL overgedragen, maar mij GEEN simkaart gestuurd.

Hier zit ik dan, zonder bereikbaarheid op GSM.

Dit soort onbekwaamheid van uw personeel stoot mij ten zeerste tegen de borst.

1- Om over te dragen zijn jullie sneller dan jullie schaduw, sneller dan de post simkaarten kan leveren en sneller dan jullie eigen chatdienst.
2- Jullie diensten zijn werkelijk onmogelijk te bereiken als het gaat om annuleren of stopzetten. Dat lukt dan weer niet zo snel.

Bovendien hebben wij hier al 6 dagen een ongelofelijk slechte wifiverbinding, komt er nog bovenop, die ook maar niet opgelost raakt.

Deze samenloop van omstandigheden is een groot bedrijf als proximus onwaardig.

Alvast bedankt om alles NU in orde te maken en mij zo snel mogelijk te contacteren via Email, want U heeft mijn telefoonlijn afgesloten en daardoor kan ik dus niet gebeld worden.

Groetjes


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Robby_08 Dossier 45553615 werd opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder houdt je verder op de hoogte. Alvast mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Robby_08 het spijt me dit te lezen. Kun je in het klantprofiel de betrokken gsm-nummer(s) en/of klantnummer invullen voor nazicht? Mvg, Heidi

EDIT :

Dit dus #onbekwaam
Quote: 
Zoals ik zei, mijn oprechte excuses, dit had niet mogen gebeuren. Ik heb dit zelf niet in de hand, ik kan je enkel helpen en tips geven met wat ik heb op dag van vandaag. Dan hebben we slechts 2 opties: Of je gaat naar de winkel en bent vandaag nog bereikbaar, of je wacht op de simkaart die per post komt, dan ben je later deze week bereikbaar. Het spijt me zeer, maar meer dan dit kan ik nu niet meer doen.

Toevoeging:

Hoe kunnen jullie nu EERST het nummer overdragen en DAN pas een simkaart versturen? 

 

Reageer