Beantwoord

Proximus nummer niet in gebruik wanneer opgebeld door Orange

  • 12 March 2024
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Wanneer mensen die Orange gebruiken mij willen opbellen, krijgen zij de melding dat mijn nummer niet in gebruik is. Ik kan deze personen wel perfect bellen. 

 

Hoe kan ik dit oplossen? 

 

Alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Martin 12 March 2024, 20:57

Bekijk origineel

4 reacties

@StephanieVerb_

Omdat de PX moderatoren een procedure zouden kunnen opstarten voor ‘interoperator’ , als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst en het betrokken nummer waarover het gaat en ook een 3-tal Orange nummers die u niet kunnen bereiken.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Bedankt, ik heb de gegevens aangevuld!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @StephanieVerb ik heb je vraag doorgegeven aan de juiste dienst, zij doen het nodige! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @StephanieVerb ‘t zou al opgelost zijn!

Reageer