@M_016
Schreef : Opmerking voor de forumleden
Op het Fr-forum werd door de community mgr en moderatoren reeds meermaals gesteld dat berichten hun initiële plaats in de wachtrij van behandeling verliezen: concreet zou in de applicatie voor behandeling rekening gehouden worden met het tijdstip van de laatste reactie
Vandaar graag a.u.b. geen verdere reacties/commentaar tot een Proximus moderator het probleem ter harte neemt
Ik weet niet of dit op het Nl-forum ook zo is, maar vermoed van wel
Uiteraard wordt in de applicatie naar alle waarschijnlijkheid wel rekening gehouden met de specialisatie van de betrokken moderator (administratief, techinsch, ...)
Ik zie hier toch niets staan in de algemene richtlijnen voor het gebruik van het franstalige Proximus Forum
Gaag enkele voorbeelden van meldingen op het Franstalige Proximus Forum over “ dat berichten hun initiële plaats in de wachtrij van behandeling verliezen ” waar naar je verwijst.
Ter info:
Daarom dat ik ook hier een post opgestart heb
→ De volgorde waarop berichten behandeld worden! | Proximus Forum
om dit af te splitsen van dit Topic dat over totaal iets anders gaat.
_____________________________________________________________________________
Eigenlijk kunnen de Proximus forummedewerkers moderatoren zelf het best uitleggen hoe hun systeem werkt bij het verwerken/afhandelen van forumberichten.
Trouwens wie zegt dat zowel de Nederlandstaligen op de zelfde manier de berichten behandelen als de Franstaligen?
@Danny_079 Dag Danny, zou je de 2 nummers onder ‘ ticket’ willen zetten . Ik laat ze beide nakijken. Het nummer wat er staat is dithet nummer van je moeder? Dank je wel alvast.
@Danny_079 Dag Danny, zou je de 2 nummers onder ‘ ticket’ willen zetten . Ik laat ze beide nakijken. Het nummer wat er staat is dithet nummer van je moeder? Dank je wel alvast.
Beide nummers staan onder “ticket”.
Het nummer dat met 477 begint is van mijn moeder (Proximus)
Het nummer dat met 497 begint is van mijn vader (Orange)
Dank!
@Danny_079 Ik heb het doorgestuurd naar de juiste dienst. Binnen 2 werkdagen zou het in orde moeten zijn.
@Danny_079 Dag Danny, ik heb net de bevestiging gehad dat dit probleem opgelost is. Best eens testen. Fijne morgen nog.
mogen we ook de oorzaak/origine ven het probleem kennen?
@M_016 Problemen met de routering bij de interoperator;
Can you please check and adapt route towards 0477306
Routing updated
@M_016
Ik zal dit navragen en zodra feedback, het posten. Groetjes
@Danny_079 Dag Danny, ik heb net de bevestiging gehad dat dit probleem opgelost is. Best eens testen. Fijne morgen nog.
Heel erg bedankt.
Ik kan u ondertussen bevestigen dat het probleem inderdaad is opgelost door uw tussenkomst.
Ook mijn dank aan alle andere forumleden die mee naar een oplossing hebben gezocht.
Ik kan u ondertussen bevestigen dat het probleem inderdaad is opgelost door uw tussenkomst.
Ook mijn dank aan alle andere forumleden die mee naar een oplossing hebben gezocht.
Goed om te lezen dat dit opgelost is …
- Het probleem was dus exact wat ik al in mijn eerste antwoorden had geschreven: een routeringsprobleem (crdc), en moest door Proximus opgelost worden.
- Al die verhalen over geblokkeerde nummers waren dus compleet irrelevant
- Dat er wel “ge-smst” kon worden heeft wellicht 2 mogelijke oorzaken: ofwel gebruikt sms andere routes (wat ik betwijfel), ofwel waren de berichtjes geen sms. Het onderscheid tussen “berichten” en “sm”s” is in de Android zeer vaag (soms kan je het zien op een bericht als je de persoon kan videobellen …
- Het ergste vind ik dat de topic starter al weken sukkelt met dit probleem, verschillende keren naar een Proximus winkel is gestapt, verschillende keren de Helpdesk heeft gebeld, en er pas een oplossing komt via dit Forum (en de zeer competente Forum medewerkers).
Enerzijds een dikke pluim voor de Forummedewerkers hier, maar anderzijds toch grote bedenkingen over de dienstverlening van de Helpdesk
Conclusie: als je echt een probleem hebt, verpruts je tijd niet met de Helpdesk, maar zoek hulp via het Forum? Hier word je echt geholpen
Daar ben ik voor de 100% met je eens. Ik heb dit al vaak aangehaald dat de PX forummedewerkers hier zo dikwijls zaken moeten oplossen, zelfs zaken die door anderen totaal scheef getrokken waren.
@Luc.M bedankt, ik heb identiek hetzelfde probleem en ook al weken aan het sukkelen zonder oplossing…
Ik ga opnieuw contact opnemen en dit topic vermelden.