Vraag

Proximus mail op smartphone

  • 20 October 2021
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

Plots moet ik mijn E mail adres en wachtwoord doorgeven om via de smartphone de berichten te lezen??? Inloggen Proximus mail op smartphone lukt niet niet tegenstaande ik het juiste E mail adres en wachtwoord ingeef????

Graag feedback aub.

 

Mvg Omie


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Omie

Dit is inderdaad niet fijn. 

Kan je met de e-mail en het paswoord nog inloggen op de Proximus webmail

 

 

Geert

Ik kan niet meer inloggen met mijn e mail en wachtwoord 

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers (moederatoren) zullen normalerwijze pas vanaf morgen hierop verdere reageren

Het kan een tijdelijk probleem zijn, maar u kunt eventueel ook via uw MyProximus account uw wachtwoord voor Proximus mail wijzigen

Wachtwoord van je mailbox | Proximus

Eventueel kunt u ook op uw smartphone de Proximus mail app verwijderen en terug installeren in een poging het probleem op uw smartphone op te lossen

Proximus Mail - Apps op Google Play

Uiteraard kan uw mailbox eventueel ook (door Proximus) geblokkeerd zijn bv. om redenen van spam/hacking, enkel Proximus medewerkers kunnen u hierover uitsluitsel geven

 

er zijn er nog die dit probleem melden dus veel kans dat het een tijdelijk probleem is, maar aangezien @GeertC er mee bezig is zal dat wel aan het licht komen of het een tijdelijk gekend probleem is.

Reputatie 7
Badge +3

@Omie 

lukt het inmiddels al om op de webmail in te loggen?

Indien het nog niet lukt moet je eens proberen om via my proximus een nieuw wachtwoord in te stellen voor je e-mail.

Wachtwoord van je mailbox | Proximus

 

Groeten Geert

Reageer