Vraag

proximus mail

  • 18 October 2019
  • 23 reacties
  • 719 Bekeken

  • Rising star
  • 18 reacties

Hoe kan ik mijn prullenbak leegmaken zonder iedere mail apart te moeten kiezen?


23 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat is een afhankelijk van het programma dat u gebruikt om de mails te lezen. Wat gebruik je : webmail, outlook, windows live mail… ?

hoogst waarschijnlijk de “prox mail app”

Ik gebruik proximus mail.

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

https://webmail.appsuite.proximus.be/appsuite/helppages/l10n/nl_NL/ox.appsuite.user.sect.email.manage.delete.html#ox.appsuite.user.task.email.deleteforever

 Bv. in webmail Proximus map “prullenbak” kiezen en vervolgens links boven “selecteer alles” 

hebben ze voor elke app van proximus zo’n help pagina of heb je deze link gevonden via de app zelf?

Reputatie 7
Badge +4

hebben ze voor elke app van proximus zo’n help pagina

Geen idee :thinking:

of heb je deze link gevonden via de app zelf

Hmm, “google all the way” :innocent:

Ik heb in het programma de keus niet om "selecteer alles" te kiezen. Kan alleen mail per mail deleten.

Reputatie 7
Badge +4

Waarschuwing: Permanent verwijderde e-mailberichten kunnen niet hersteld worden. Verzeker uzelf ervan dat u, voor het permanent verwijderen, de e-mailberichten niet meer nodig heeft.

  1. Selecteer de Prullenbak vanuit de mappenboom.

  2. Klik op het Map-specifieke acties pictogramappsuite_user_icon_foldertree_actions.png naast de mapnaam. Klik op Map leegmaken.

  3. Bevestig dat u de map wilt leegmaken.

Indien u bovenstaande niet hebt, kan - tenzij vergissing mijnentwege - enkel Proximus u verder helpen 

‘t zal waarschijnlijk weer een fout zijn die hier nog af en toe gemeld werd.

Klik op het Map-specifieke acties pictogramappsuite_user_icon_foldertree_actions.png naast de mapnaam. Klik op Map leegmaken.

Deze keuze  heb ik dus niet.

hebben ze voor elke app van proximus zo’n help pagina

Geen idee :thinking:

of heb je deze link gevonden via de app zelf

Hmm, “google all the way” :innocent:


Ik zal een cursus google search moeten komen bij u denk :relaxed: ofwel geef ik het vlug op en is dat de reden dat ik deze handleiding niet gevonden heb !

Klik op het Map-specifieke acties pictogramappsuite_user_icon_foldertree_actions.png naast de mapnaam. Klik op Map leegmaken.

Deze keuze  heb ik dus niet.


dacht ik al, gewoon wachten tot iemand van proximus hier de settings ook eens nakijkt voor u

mss dat ze zullen voorstellen om de app eens te verwijderen en dan terug te installeren maar dat horen we dan wel.

hebben ze voor elke app van proximus zo’n help pagina

Geen idee :thinking:

of heb je deze link gevonden via de app zelf

Hmm, “google all the way” :innocent:


Ik zal een cursus google search moeten komen bij u denk ☺ ofwel geef ik het vlug op en is dat de reden dat ik deze handleiding niet gevonden heb !


Oef……. uiteindelijk dan toch gevonden op het forum hier >

Op de volgende link kan je de info vinden hoe je van een externe e-mail account kan versturen: https://webmail.appsuite.proximus.be/appsuite/helppages/l10n/nl_NL/ox.appsuite.user.sect.email.send.new.html#ox.appsuite.user.task.email.send.sender

 

Ctrl+a dan delete.

Zo zijn ze ook verdwenen. 

zijn die toetsen (CTRL) dan beschikbaar op een smartphone / tablet met de prox mail app?

Dacht dat het over webapplicatie ging.

Mijn  fout.

Negeer mijn reactie dan maar..

 

ik persoonlijk gebruik die selectie methode op mijn laptop heel veel.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb die Px mail app (voor android) eens geïnstalleerd en ondervind inderdaad proefondervindelijk wat de auteur reeds vaststelde nl. e-mails in “prullenbak” dienen individueel te worden verwijderd = een optie alle tesamen is blijkbaar niet (meer?) aanwezig …

@Proximus

zie ik iets over het hoofd of is de link hierboven niet meer ok (of enkel geldig voor PC/laptop)?

als ik in de prullenbak sta en naar beneden sweep zijn ze allemaal verdwenen bij mij.

Snap er niks meer van nu nog eens geprobeerd en het lukt niet, waarom lukte het mij daarnet dan wel ❓

NB: App er maar terug afgezwierd gebruik het toch niet, was gewoon om eens te testen.

en ivm: Map-specifieke acties pictogramappsuite_user_icon_foldertree_actions.png naast de mapnaam.
Klik op Map leegmaken

Deze vond ik ook niet terug!

Reputatie 7
Badge +4

@lucp , is dit probleem voor u opgelost?

Neen, mijn probleem is nog altijd hetzelfde.  Ik gebruik deze app wel op mijn tablet, dus mobiel en niet op PC.

Reputatie 7
Badge +4

Neen, mijn probleem is nog altijd hetzelfde.  Ik gebruik deze app wel op mijn tablet, dus mobiel en niet op PC.

Ik stuur het door naar de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.

Reageer