Vraag

Proximus Epic stories niet onbeperkt?!

  • 1 July 2022
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

Dag forumleden,

 

Vorige maand heb ik het epic stories abonnement genomen omdat ik nogal veel op sociale media zit en die 25gb wel kan gebruiken. Echter is dit helemaal niet onbeperkt, vorige maand was mijn reguliere data op terwijl ik nog 24gb aan stories had. Ik kon niks meer van verhalen zien, ik kon geen berichten meer sturen op whatsapp etc… dit is toch allemaal inbegrepen?!?!

Ik klik niet op links die buiten sociale media gaan.

Vandaag is het dus een nieuwe maand met volledig nieuwe data, alles stond op 0 dus ik wou even testen door even te scrollen op facebook en instagram, verhalen te checken en videos te checken op instagram en wat bleek? Er is gewoon van mijn reguliere data terwijl dit normaal van mijn stories data moet gaan!!

 

ik zat vorige maand €60 buiten abonnement en wil dit niet meer meemaken! Ik vind dit eigenlijk nogal bedrog…

 

Groeten

Roan

 

 

 


5 reacties

FYI: Zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen, om dit verder te onderzoeken.  

FYI: Zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen, om dit verder te onderzoeken. 
 

Ik heb normaal alles ingevuld. I

 

Mijn dataverbruik is dus helemaal niet correct, ik verbruik gewoon mijn normale data als ik scroll op facebook of facebook filmpjes kijk (niet op youtube of andere kanalen).

 

Vorige maand had ik nog meer dan 20Gb over voor sociale media en ik kon zelfs geen bericht meer sturen op whatsapp omdat mijn normale data op was, dit lijkt mij echt oplichting! Die gratis apps zijn helemaal niet gratis, die gaan van mijn veel te dure gewone data! En ik ben niet de enige blijkbaar, dit is echt oplichterij, en mijn mobiele data staat uit voor alle apps behalve die van sociale media.

Gewoon de reactie/hulp/rechtzetting van een proximus forummedewerker afwachten.

Reputatie 7
Badge +3

@Roanski  Dag, ik heb hiervoor dossier 50913935 aangemaakt ter nazicht. De beheerder hiervan zal u contacteren. Groetjes Luc

Reageer