Proxi-Duo op de factuur

  • 13 March 2018
  • 1 reactie
  • 424 Bekeken

Reputatie 2
Enkele weken geleden zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus omdat er in ons nieuwe huis nog geen kabel aansluiting is. Ik heb dit telefonisch geregeld en moet ik eerlijk toegeven ik heb de mail die ik kreeg om de diensten te activeren maar half gelezen en geaccepteerd.
Wat blijkt nu op de factuur voor de 3 gsm abbonementen is er Proxi-duo geactiveerd wat betekent 3 keer 1.5 Euro voor februari en 3 keer 6 euro voor maart. Het is me enkel op de factuur opgevallen want ik heb maar 1 SIM per gsm gekregen via de post anders was er dan al een belletje beginnen rinkelen.
Ik heb dit stopgezet via de klantendienst maar ik vraag me nu af of er nog mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. De telefoon medewerkers krijgen commissie op de verkoop dus zou het wel eens kunnen dat er bewust Proxi-duo abbonementen worden ingestoken om de commissie op te krikken. Als er nog mensen zouden zijn in hetzelfde geval kan Proximus de zaak eens wat nader onderzoeken.

1 reactie

Reputatie 2
Eindelijk na lang wachten krijg ik op 27 maart de mededeling dat er schot in zit. Wat blijkt als ik nakijk wat ze dan werkelijk gedaan hebben. De sim kaart van mijn dochter zou geblokkeerd worden en bij onze abbonementen is Proxi-duo terug geactiveerd. In de mail wordt gezegd om zo snel mogelijk contact op te nemen dus dat doe ik dan maar. Ze kunnen natuurlijk niets doen want alles is "in behandeling" dus zetten ze er een nota bij dat die sim moet actief blijven en Proxi-duo weg. De volgende dag rarara mijn dochter heeft geen netwerk meer. Ik bel naar de klantendienst voor een technisch probleem die dan via via (schijnbaar via de verkoopsdienst) een simkaart terug actief laat zetten die bij controle zelfs niet de correcte is. Ik bel terug en krijg eindelijk iemand aan de lijn die weet waar ze mee bezig is en die zet de kaart terug actief.
Ondertussenis er een probleem om Netflix actief te krijgen via de Proximus factuur en wacht ik al meer dan een maand op een mobile extender omdat er ongelofelijk slechte ontvangst is waar we wonen.
Beide problemen zijn al een aantal keer zogezegd opgelost door de klantendienst met de gebruikelijke zin "u moet 48 hr wachten en danis dat zeker in orde".
Werkt er eigenlijk iemand bij Proximus met een beetje competentie of worden de meeste medewerkers gewoon lukraak van de straat geplukt????

Oh ironie ondertussen krijg ik een brief van Telenet om te zeggen dat ik bij de overstap 95 euro teveel betaald heb en dat ze dit ondertussen overgemaakt hebben op mijn rekening. Ik ga dus zo snel mogelijk zorgen voor een kabelaansluiting zodat ik terug naar Telenet kan overstappen.

Reageer