Vraag

Provider naam


Hallo, op mijn telefoon staat er altijd BEL PROXIMUS als provider. Terwijl bij de rest van mijn gezin Proximus staat en nu stayhome proximus.


13 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Bij mij staat proxumus 40.0

 

Reputatie 6
Badge +3

Wanneer het om een Android smartphone kan je dit zo wijzigen: https://support.google.com/android/answer/6174371?hl=nl (punt namen wijzigen). Daar kan je dan Proximus intypen en op ok drukken.

Reputatie 6
Badge +2

Stayhome proximus : dat heb ik deze avond op het nieuws gehoord, ze doen dat gewoon om de mensen er aan te herinneren om zo veel mogelijk thuis te blijven. Voor de rest verandert er eigenlijk niets.

Waarom verandert dit dan niet bij mij?

Reputatie 7
Badge +4

Bv. op een gewone Nokia GSM P&G stond vroeger “Bel Proximus”, nu staat er “StayHome Proximus”

 

Is inderdaad wat Cvanloon bedoelde maar waarom is dat dan niet bij iedereen automatisch het geval!

raar maar na herstarten van smartphone staat het er nu ook op, ik had toch liever zien staan

blijf in uw Kot

Reputatie 7
Badge +4

Tja … echt niet zo raar hoor, een operator kan u zelfs beperkte (broadcast) berichten sturen in functie van uw locatie/cel (& zal wel in “batches” gebeuren)

raar maar waar dan ;)

effen vlug of topic: heb jij dit ook voor als je een smiley post dat je bericht  door de spamfilter geblokkeerd wordt ?

 

Reputatie 7
Badge +4

dus ja een mislukte poging 

ok bedankt voor de feedback

Ok bedankt voor de feedback

Reageer