Vraag

profiel delen

  • 29 August 2019
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Ik had samen met mijn ex een profiel voor ons beide gsm's. Ik ben naar de Proximus winkel geweest om dit apart te zetten. Toch kan ik nog steeds haar verbruik en facturen zien. Mijneigen verbruik ook, maar geen facturen van mezelf. Ik ben zopas Proximus tv en internet aangegaan. En die vind ik ook niet terug. Wat in ik hier aan doen? Want ik heb al vanalles geprobeerd, maar kan enkel haar dingen stop zetten, of het mailadres wijzigen, maar ik wil niet dat zij dingen van mij krijgt te zien. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt.
Mvg Xtina

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Xtina,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen?
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
Reputatie 7
Badge +3
Xtina,
heb je een ander klantennummer gekregen ? kan je het betrokken gsm nummer ingeven in je profiel ?
Groeten,
Tina

Reageer