Vraag

problemen met herladen

  • 2 July 2020
  • 6 reacties
  • 459 Bekeken

op 2/7 heb in 15 euro herladen op gsm nr 0470 06 xx xx en dit is tot op heden nog niet geladen, het bedrag is van mijn rekening en werd betaald aan proxiumus mobile evere haac      kunnen jullie dit even nakijken    alvast bedankt   grtjs


6 reacties

TUI: dit zal voor morgen zijn als de proximus medewerkers hier terug langskomen op het forum en de achterliggende dienst terug kunnen raadplegen.

Reputatie 7
Badge +3

@nicole1406 Is het ondertussen in orde gekomen.Indien niet, laat het me weten dan maak ik een dossier aan voor verder onderzoek.Groetjes,Joel.

goede morgen,

nee tot nu toe is het nog niet opgelost, ik heb op 2 juli om 9u02   15 euro herladen, dit is nog niet geregeld, ik heb dezelfde dag om 19u18 terug 15 euro herladen en dat is in orde.  kunnen jullie dit misschien verder onderzoeken? alvast bedankt     Nicole

Reputatie 7
Badge +3

@nicole1406 Dossier 45544114 werd opgemaakt voor de bevoegde dienst. Zij zullen dit nakijken en jou verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

goede morgen, hebben jullie het dossier 45544114 al onderzocht, de 15 euro is nog steeds niet op mijn gsm gestort, het bedrag is wel van mijn rekening.

graag dringend antwoord  

groetjes

Nicole

Reputatie 7
Badge +3

@nicole1406 

het spijt me, er is nog geen afgewerkt dossier. met info

in de vakantie kan dat inderdaad langer duren, maar het wordt zeker opgevolgd

groeten

Tina

Reageer