Vraag

Problemen met GSM

  • 14 November 2022
  • 6 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 1

Regelmatig, als ik op mijn GSM gebeld wordt, krijgen mijn contacten de melding dat mijn nummer niet meer bestaat.

Hoe kan dit? Bij mijn weten is mijn nummer nooit inactief geweest.

Dit is wel heel vervelend, ik mis hierdoor verschillende gesprekken.

Ik beschik over een flex fiber pack.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum

Om  de oorzaak te kunnen achterhalen kan het nuttig zijn via uw forum login profiel (niet publiekelijk op dit forum dus) een beperkt aantal voorbeelden van nummers te geven die u niet hebben kunnen bereiken

Indien uw nummer bv. recent van operator X naar Proximus zou zijn overgezet kan het te maken hebben met een operator die de routering hieromtrent (nog) niet zou hebben aangepast 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Paul_050 Je nummer wordt soms doorgeschakeld naar een vast nr (03xxx) of een ander GSM-nr. Indien dit een foutief nummer is, krijgen de mensen die u bellen deze melding als u niet opneemt ipv vb op de voicemail terecht te komen. U kan dit zelf aanpassen via deze info, of het ons laten weten zodat wij dit voor u kunnen aanpassen. 

Reputatie 1

Kunnen jullie dan alle doorschakelingen voor mijn GSM deactiveren? Mij lukt het niet.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Kunnen jullie dan alle doorschakelingen voor mijn GSM deactiveren? Mij lukt het niet.

Alvast bedankt.

@Paul_050 

Om alle doorschakelingen uit te schakelen, typ ##002## en druk op de beltoets.

Vervolgens

Laat je GSM langer rinkelen alvorens doorschakeling naar je Voicemail  typ  **61*+32475151516**30# en druk op de beltoets.

Reputatie 7
Badge +4

@Paul_050 Enkel de doorschakelingen naar de voicemail staan nu nog actief. De foutmelding zou nu niet meer mogen voorkomen als je niet opneemt. 

Reputatie 1

Bedankt.

Reageer