Beantwoord

Problemen met Bizz Switch

  • 28 November 2018
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Hallo,
Elke maand betaal ik 7 euro extra voor een Bizz VirtualNumber.
Ik had de Bizz Switch app enkele maanden geleden gewist van mijn Iphone omdat ik niet langer een tweede nummer nodig en had de kost ook opgezegd. Echter bleef ik er toch maandelijks 7 euro voor betalen ontdekte ik achteraf. Op zich geen probleem, want intussen blijkt dat ik het tweede nummer dan toch nodig heb. Dus heb ik gisteren de Bizz Switch app terug geïnstalleerd maar nu zegt hij constant dat ik geen verbinding kan maken, zelfs als mijn Wifi aanstaat en werkt. Wanneer ik op 4G zit, net hetzelfde probleem. Ik betaal 7 euro voor een tweede nummer, exclusief BTW dan nog, dus graag waar voor mijn geld. Ik zou dit probleem deze week nog opgelost willen zien! Ik heb dit nodig voor mijn werk! Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 1 December 2018, 10:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Debbie,
Kan je ons via deze link nog even het nummer doorgeven waarop de 'virtual' nummer actief staat dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Wilfried
Dag Wilfried, ik heb dit zojuist doorgegeven.
Mvg
Reputatie 6
Badge +3
Dag Debbie,
Indien je nog even dit formulier invult word je hiervoor door de mensen van de Bizz Switch gecontacteerd, zij behandelen dit.
https://www.proximus.be/nl/id_f_cb_bizz_mobile_switch/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/b-orphans/forms/bizz-mobile-switch.html
Mvg, Wilfried

Reageer