Beantwoord

problemen dekking Knokke

  • 3 June 2022
  • 9 reacties
  • 214 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties

Sedert deze week hebben wij blijvende problemen met Proximus in de omgeving vd Natienlaan. Geen ontvangst 4G en ook geen gsmsignaal. Dan wel, dan niet.…

Is relatief dringend daar ik 24 op 24 moet bereikbaar zijn.

 

Iemand weet van dit probleem?

icon

Beste antwoord door DaisyS 8 June 2022, 16:24

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

Proximus storingskaart met gemelde storingen | Allestoringen

Op basis van bovenstaande kaart (indien deze up to date zou zijn) zouden er o.a.in Knokke problemen kunnen zijn; mogelijks houdt dit eventueel verband met “drukte aan de kust” (en bezetting antennes)

 

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn normaal pas vanaf dinsdag terug aanwezig op dit publieke forum

 

Reputatie 3
Badge +1

Zoveel drukte is er nu ook niet. Maar is echt vervelend. Heb meerdere buren op de camping die identiek ervaren...

FYI: je kunt altijd nu nog of in het weekend of maandag eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800 of zij iets van de problemen afweten.

Reputatie 3
Badge +1

Komt wel in orde. Momenteel werkt het. Maar ik moet via sosknop in verbinding blijven met mijn zieke mama, vandaar onze bezorgdheid Martin.

 

Ja dat is natuurlijk vervelend als je niet zeker bent dat dat de verbinding doorgaat.

Reputatie 7
Badge +5

@jhl Onze excuses voor het ongemak. Er was inderdaad vorige week een algemeen probleem ivm netwerk in Knokke. Dit zou nu opgelost moeten zijn. 

Reputatie 3
Badge +1

@jhl Onze excuses voor het ongemak. Er was inderdaad vorige week een algemeen probleem ivm netwerk in Knokke. Dit zou nu opgelost moeten zijn. 

Top dank u voor de info, meerdere mensen hadden identieke probleem af en toe. Eerst dacht ik dat het aan mijn smartphone lag.

Reputatie 7
Badge +5

@jhl Dit lag zeker niet aan je toestel. Gisteren zijn er nog werken geweest aan de mast in Knokke en zou het nu volledig in orde moeten zijn.

Reputatie 3
Badge +1

Dit topic mag afgesloten worden, waarvoor dank. Want sinds dan hebben we nu een ander probleem met sms waarvoor ik een ander topic zal openen.

Reageer