Vraag

préorder geen iPhone!!!!!

  • 13 September 2019
  • 26 reacties
  • 771 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb rond 19u een iPhone 11 in préorder besteld, het geld is van de rekening en dan kwam er :Oeps, foutmelding, contacteer ons later terug.
Mooi is dat, jullie krijgen zo wel een bedragje bijeen😂
Als je dan ervoor belt dan moet je zelf dit doen en dat doen....terwijl de fout bij jullie zit!
Een foto van het rek.afschrift, doormailen....
Dan krijg je na X aantal tijd je eigen geld teruggestort, zonder iPhone, en kom je dan waarschijnlijk op een superlange wachtlijst wanneer je het nog eens aandurft om hem te bestellen...😖

26 reacties

Ter info: het is bijna 22 u dus zal het pas terug maandag zijn dat er nog iemand van proximus u hier zal kunnen verder helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ann_081, dossier 43002942 is hiervoor in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Grt, Heidi
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ann_081,
De bestelling van de iPhone staat geregistreerd in ons systeem. Zoals je per mail hebt laten weten, heb je hiervan ondertussen ook een bevestiging ontvangen.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 1
En wanneer is uw leverdatum als ik zo vriendelijk mag vragen? Ik heb namelijk op 13/09 ook een iPhone 11 besteld , maar door een foutje van een weliswaar vriendelijke medewerker werd mijn besteldatum veranderd in 20/09! Ondertussen hebben ze mij laten weten dat mijn iPhone pas op 13/10 geleverd wordt!!
Reputatie 1
Op 13/09 iPhone 11 pro besteld als pre order. Volgens de site werd er vanaf 20/09 geleverd. Maar nadat ik geen track and trace code ontving die dag heb ik contact genomen met helpdesk via Twitter. Heel behulpzaam en vriendelijk. Maar door een foutje van die persoon werd mijn besteldatum veranderd van 13 in 20/09. Hij verzekerde mij dat dit geen probleem zou zijn. Na enkele misnoegde tweets kreeg ik ineens een anonieme oproep en die persoon wou mij even gerust stellen en zei dat ik “geluk had” want mijn nieuwe iPhone wordt op 13/10 geleverd. Nou voel ik me niet meteen een gelukzak omdat ik nog 3 weken moet wachten, maar ik heb tenminste een leverdatum.
Nadat ik op dit forum begon te neuzen las ik dat er al mensen zijn die een mail hebben ontvangen dat hun toestel onderweg is via Bpost!! Hoe kan dit nu?! Waarom zou ik dan 3 weken langer moeten wachten? Omdat iemand anders mijn besteldatum in het systeem heeft veranderd? Of welke reden zit hier achter??
Reputatie 7
Badge +3
Dag Gaetan.Hendriks,
Als ik ga kijken in je bestelling zie ik als leverdatum 30/09/2019 staan.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 1
@AntonellaD Inderdaad. Na heel mijn tirade op dit forum kreeg ik ineens een mail met 30/09 als leverdatum. Hiermee kan ik leven! 😉 Fijn om te zien dat de medewerkers van Proximus kort op de bal spelen op dit forum. Dank jullie wel! 👍🏻
Reputatie 1
Het is nu 26 september, ik vertrek morgen op reis en had toch gehoopt dat ik mijn iPhone 11 zou hebben. Préorder noemen ze dat!!!!! De iPhone was op 13/9 besteld en betaald!!!
2 x naar klantendienst gebeld deze week , hij ging zeker en vast geleverd worden door bpost op 26 april in de voormiddag!!!!
Langs geweest in de shop te Mechelen, stond toen nog geen bestelling in!!!!! Ze hadden er wel in de winkel, mooi laten zien...en dan gezegd dat ze hem niet mogen meegeven!!!
Zit nog steeds te wachten, terug naar klantendienst gebeld, weten er niets van , gaan mij nu in de loop van de dag terugbellen, wat een grap😂
Reputatie 1
Heb dus nog geen telefoon gehad , zelf teruggebeld. De iPhones zijn out off stock, ze wachten dus op een nieuwe levering🤣dat moet ook van Amerika komen hé🚢
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hopelijk laat de terugbetaling geen half maand op zich wachten.
Wat een service,
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ann_081,
Om de annulatie en terugbetaling in goede banen te leiden, heb ik een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst. Het dossiernummer vind je terug in je profielgegevens. De dossierbeheerder houdt je hierover verder op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 1
Dag Ann_081,
Om de annulatie en terugbetaling in goede banen te leiden, heb ik een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst. Het dossiernummer vind je terug in je profielgegevens. De dossierbeheerder houdt je hierover verder op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 1
Waar vind ik profielgegevens????
Reputatie 7
Badge +3
@Ann_081 Als je ingelogd bent op het forum klik je rechtboven op jouw foto en dan ga je naar 'Instellingen'. In het veldje 'ticket' vind je het dossiernummer terug. Groetjes, Antonella
Ann, ik zit dus met identiek hetzelfde probleem. Geld van de rekening en dan oeps er is een fout opgetreden. Bestelling is gewoon niet doorgekomen in systeem. Na veel over en weer gebel en gedoe zou de gsm vandaag 30/9 geleverd worden.... heb wel geen track en trace gad. Dus ook geen iphone 11 vandaag. Terug gebeld. Ah onze voorraad is op. 🤬🤬🤬
Begin serieus op mijn gemoed en zenuwen te werken. Doe zoveel mogelijk online en dit en dat. Maar systeem staat wel niet op punt.
Zeer ontevreden klant
Reputatie 1
Ann, ik zit dus met identiek hetzelfde probleem. Geld van de rekening en dan oeps er is een fout opgetreden. Bestelling is gewoon niet doorgekomen in systeem. Na veel over en weer gebel en gedoe zou de gsm vandaag 30/9 geleverd worden.... heb wel geen track en trace gad. Dus ook geen iphone 11 vandaag. Terug gebeld. Ah onze voorraad is op. 🤬🤬🤬
Begin serieus op mijn gemoed en zenuwen te werken. Doe zoveel mogelijk online en dit en dat. Maar systeem staat wel niet op punt.
Zeer ontevreden klant

annulatie gestart, hopelijk krijg ik mijn centjes vlug terug.
Reputatie 1
Dit is ondertussen toch te belachelijk voor woorden aant worden blijkbaar! Ik was ook een tevreden klant toen ik ineens een mail kreeg met 30/09 als leverdatum. Maar ondertussen heb ik dus nog steeds geen iPhone!!!! Speciaal een dag verlof genomen om mijn toestel in ontvangst te nemen en allemaal voor niets!!!
bende amateurs zijn het hier bij Proximus precies!!
Reputatie 1
Tja, nog steeds geen terugbetaling, kunnen ze dit ook op Apple steken🤣🤣🤣
Reputatie 1
Centen terug storten is precies ook niet gemakkelijk.
Het bedrag is 13 september wel vlot naar jullie gegaan.😂
We zijn nu 3 oktober...
Reputatie 5
Badge +2
Hey Ann,

Een terug betaling van een order dat geannuleerd werd volgt automatisch binnen de periode van 15 werkende dagen na de annulatie. Het betreffende order werd op 30/09/2019 in annulatie gezet.

Groetjes IngeDc
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Gaetan,

Helaas kan ik je nog geen specifieke leveringsdatum bezorgen. We zijn hiervoor eveneens afhankelijk van Apple, daar zij deze toestellen aan Proximus dienen aan te leveren. We stellen alles in het werk om de preordes zo spoedig mogelijk van hun toestel te kunnen voorzien.

Groetjes IngeDc
Reputatie 7
Badge +3
@giovanni_vh Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst. Het dossiernummer vind je terug in je profielgegevens. De dossierbeheerder houdt je verder op de hoogte. Groetjes, Antonella
@giovanni_vh Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst. Het dossiernummer vind je terug in je profielgegevens. De dossierbeheerder houdt je verder op de hoogte. Groetjes, Antonella
Ik heb mijn iphone reeds ontvangen op 4/10/2019
zo goed zien jullie alles dossiers. Ik heb via vrienden die op bureau van proximus zitten mijn dossier laten bekijken. Alle orders van 13/9 14/9 en 20/9 moeten allemaal volledig opnieuw ingelijd worden. Hoe komt het dat die mensen dat weten en jullie niet. Ik denk dat het tijd wordt dat jullie eens goed informeren.
Reputatie 7
Badge +3
@giovanni_vh Bedankt voor de info. Ik geef het door aan de dossierbeheerder. Groetjes, Antonella
Reputatie 1

@giovanni_vh Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst. Het dossiernummer vind je terug in je profielgegevens. De dossierbeheerder houdt je verder op de hoogte. Groetjes, AntonellaIk heb mijn iphone reeds ontvangen op 4/10/2019
zo goed zien jullie alles dossiers. Ik heb via vrienden die op bureau van proximus zitten mijn dossier laten bekijken. Alle orders van 13/9 14/9 en 20/9 moeten allemaal volledig opnieuw ingelijd worden. Hoe komt het dat die mensen dat weten en jullie niet. Ik denk dat het tijd wordt dat jullie eens goed informeren.


Giovanni, mag ik eens vragen op welke datum u uw iPhone besteld hebt?
Reputatie 7
Badge +3
@Gaetan.hendriks Ik zie dat de zending vandaag bij jou is geleverd. Kan je bevestigen? Groetjes, Antonella

Reageer