Vraag

pre order iphone 14 pro

  • 27 September 2022
  • 7 reacties
  • 189 Bekeken

Beste 

op 9 september een iPhone 14 pro ge preorderd met als leveringsdatum 26 september dit kan ik bewijzen op mail( orderbevestiging )en betaling via de bank 

vandaag 26 september bel ik naar de klantendienst om te vragen of het geleverd word en krijg ik als antwoord geen enkel probleem er zit wat vertraging op bij Bpost waarschijnlijk om dan s avonds een mail te krijgen van jullie dat het toestel tijdelijk uitverkocht is 

Natuurlijk ben ik zwaar teleurgesteld in jullie gang van zaken want ik ben niet de enigste zo te zien 

ben eens benieuwd met wat voor antwoord jullie nu zullen afkomen en vraag ik mij af hoelang ik nog moet wachten op het toestel 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Ken997 Onze excuses . Voor de levering zal je op de hoogte gehouden worden aan de hand van een mail. Momenteel ondervinden wij stockproblemen omdat Apple minder toestellen heeft geleverd dan voorzien. Groetjes, Heidi

Wat een verschrikkelijke communicatie Proximus.

Ik ben ook één van de gedupeerden. En ik vind het vreselijk dat jullie de paraplu opentrekken en de schuld bij Apple leggen. Als je een beursgenoteerd bedrijf bent, dan spreek je vooraf met de leverancier de aantallen af die geleverd worden. Als de leverancier zich niet aan de afspraken houdt, dan zit er een schadeclaim aan vast.

Op dat moment hadden jullie de pre-order kunnen stoppen bij het moment het artikel uitverkocht zou zijn. We zijn 2022! Je doet geen zaken meer op deze manier.

Wat ik nu nog erger vind, is dat de paraplu ook naar de klant opengetrokken wordt. “Gelieve een beetje geduld te hebben, he meneer...”, was het meest concrete antwoord ik kreeg, zelfs meet een licht geagiteerde stem.

Opnieuw; het is 2022. Ik kan best wachten, maar het lijkt me niet meer dan correct te zijn om een (pessimistische) deadline aan de klant te geven en de keuze bij de klant te leggen of hij een terugbetaling wenst, of toch wil wachten.

Zeer teleurstellend en ik ga hier ook een stapje mee verder.

ik net zoals de anderen wachten ook nog altijd op onze IPhone 's, waarvan wij vooraf een Pre-order hebben geplaats @proximus  

 

maar op het moment dat je vraagt naar compensatie: krijg je te horen ”ja de factuur ontvang je pas nadat uw iphone 14 Pro Max geleverd is”.

 

ja uhh, wat hadden jullie anders verwacht, maar tussen ons, is dat nog altijd geen antwoord op mijn vraag!

 

en met een beetje geduld gaat u deze klant (mij in ieder geval ) niet gerust kunnen stellen.

Wanneer ontvangen jullie concreet meer info? 

waarom heb ik een compleet andere “order date” als op het moment dat de Iphone uitgebracht werden?
De Pre-order is nooit geplaats op 16 september 

Reputatie 7
Badge +3

@McClain- ReneyB 

Vul je in je forum profiel al je gegevens in?

dan kunnen we dit nakijken

groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

@McClain- ReneyB

Vul je in je forum profiel al je gegevens in?

dan kunnen we dit nakijken

groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Normaal heb ik alles ingevuld 

Reputatie 7
Badge +3

@Ken997 

je order staat nog in wacht op voorraad.

groeten

Tina

Beste Tina 

denk dat jullie zelf niet weten hoe het zit want volgens jou staat het toestel in wacht en op voorraad en ik krijg elke maandag het standaard bericht van Proximus toestel uitverkocht door de enorme drukte 

heb nochtans gepre orderd op 9 september en nog altijd geen datum weten ofzo vind ik teleurstellend 

Reageer