Vraag

plots slechte ontvangst mobiel bellen 1790 essene lombeekstraat

  • 2 October 2022
  • 6 reacties
  • 52 Bekeken

Sedert een week of 2 hebben wij problemen met ontvangst van telefoongesprekken. We zagen wat verder in de paddeputstraat 1790 essene een aantal dagen 2 camionetten staan van proximus die werken uitvoerden. Is dat de reden geen idee. Maar heel storend, we hebben amper 2 streepjes afhankelijk van waar we staan in huis.

Kunnen jullie helpen. 

Aan het toestel  is het niet gelegen,  mijn mijn heeft hetzelfde probleem. Afzetten en heropstarten brengt geen oplossing


6 reacties

Neen, enkel in ons huis, gisteren was ik bij voorbeeld in sportcentrum en daar volle ontvangst.

Het is echt maar heel recent (een aantal weken) dat wij ondervinden dat we bij gesprekken plots wegvallen en dan moeten gaan zoeken waar we ons best zetten. Nooit eerder hadden wij dit probleem. We lachten er dikwijls mee omdat de zoon een andere provider heeft en in zijn eigen huis slechte ontvangst heeft.  Mijn man heeft identiek hetzelfde voor met zijn gsm. 

Reputatie 7
Badge +5

@andree demesmaeker Heb je dit enkel rondom en in je woning of heb je dit ook op andere plaatsen? 

Beste,

Ik kreeg geen SMS ivm werken in de buurt.

En ik heb nog steeds maximum 2blokjes ontvangst. 

Reputatie 7
Badge +5

@andree demesmaeker Heb je een sms ontvangen over werken in je buurt? Is dit al beter ondertussen?

Dank u wel, ik wacht wel tot morgen

Ter info: pas morgen komt er iemand van Proximus zelf terug langs hier op het forum, je kan wel eventueel bellen naar de helpdek 080022800 vandaag als je dit wenst.

Reageer