Beantwoord

persoonlijke hotspot


tot voor enkele weken kon ik op mijn Apple iPhone mijn persoonlijke hotspot gebruiken,  Nu blijkt dit niet meer te kunnen, Apple geeft aan dat het te maken heeft met mijn abonnement,  de Proximus agente geeft aan dat het te maken heeft met de instellingen en dat ik naar een shop moet gaan omdat daar de medewerker het kan oplossen. Wat ik zeer betwijfel en ten tweede de info die ik in die winkels al gehaald heb zijn meestal niet van die aard dat je geholpen bent.

icon

Beste antwoord door Martin 15 June 2021, 18:33

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat u dit perfect zelf met om het even welk mobiel abonnement van Proximus kunt gebruiken/instellen

 

Ter info

Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen | Proximus 

Een persoonlijke hotspot configureren op een iPhone of iPad - Apple Support

 

Succes

tot voor enkele weken kon ik op mijn Apple iPhone mijn persoonlijke hotspot gebruiken,  Nu blijkt dit niet meer te kunnen, Apple geeft aan dat het te maken heeft met mijn abonnement,  de Proximus agente geeft aan dat het te maken heeft met de instellingen en dat ik naar een shop moet gaan omdat daar de medewerker het kan oplossen. Wat ik zeer betwijfel en ten tweede de info die ik in die winkels al gehaald heb zijn meestal niet van die aard dat je geholpen bent.

dat speelt toch geen rol welke provider of internet abonnement je hebt om een hotspot in te stellen

linken waar je meer over kunt vinden → hotspot+configureren+instellen+ipad+iphone

Persoonlijke hotspot configureren

  1. Ga naar 'Instellingen' > 'Mobiel’ > 'Persoonlijke hotspot' of 'Instellingen’ > 'Persoonlijke hotspot'.
  2. Tik op de schuifknop naast 'Anderen mogen verbinden'.

Als u de optie 'Persoonlijke hotspot' niet ziet, neemt u contact op met uw aanbieder om te controleren of u 'Persoonlijke hotspot' met uw abonnement kunt gebruiken.

Dat zou wel straf zijn want ik hezb het nog gedaan met een Pay&Go abo, dus dan zouden er moeten abo’s zijn bij prox die dit niet toelaten??? Dan kun je best afwachten tot een prox forummedewerker hier de draad opneemt zodat die kan bevestigen of dit zo is?

Is dit probleem niet begonnen met een iOS update ?

Dat zou kunnen, ik gebruik deze optie ook niet elke dag

telefoon gekregen van Proximus, en probleem opgelost. Vriendelijke man, en eentje die echt op de hoogte was van de instellingen.

 

 

heb je soms nog een ander toestel (bv iPad ) waar je het nog zou kunnen op proberen, of anders kun je gewoon de reactie van een Prox forummedewerker afwachten.

Heb identiek hetzelfde probleem, zit in het buitenland en na storm is de fiberkabel beschadigd  , dus moet via hotspot werken. 
Echter als ik klik in de iPhone op Hotspot configureren krijg ik deze pop up “om de persoonlijke hotspot van deze account te activeren neemt u contact op met Proximus.

ik ben al 3 dagen aan het bellen met de klantendienst die telkens dezelfde link doorsturen! 
Er is een ticket aangemaakt voor 2 de lijnshulp maar nog geen telefoon ontvangen. 
 

De laatste medewerker zei gewoon als u het zelf niet kan gaat u langs in een verkooppunt en doen zij het voor u!

Iemand een idee?

 


 

 

TUI: vandaag op een feestdag komt er in ieder geval geen proximus forummedewerker langs hier.

Reputatie 7
Badge +5

@TimDC Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Done

Reageer