PDP Identiteit wordt niet geaccepteerd

  • 15 August 2019
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem sinds enkele weken. Mijn Sim-kaart is reeds vervangen en ik raak nog steeds niet op het internet in het buitenland.
Dank om dit snel na te kijken en in orde te brengen,
Ann-Mary

This topic has been closed for comments

4 reacties

ter info: het zal voor morgen zijn aangezien er niemand op het forum langskomt op een feestdag, de helpdesk voor technische problemen is wel bereikbaar op een feestdag op het gratis nummer 0800 22 800.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem sinds enkele weken. Mijn Sim-kaart is reeds vervangen en ik raak nog steeds niet op het internet in het buitenland.
Dank om dit snel na te kijken en in orde te brengen,
Ann-Mary


Vul je even het gsm nummer waar je problemen mee hebt in op je forum profiel? Zo kan voor je nakijken wat de oorzaak kan zijn.
Hallo,
ik heb mijn gsm-nr aangevuld in mijn profiel en dacht dat dit voldoende was om mijn probleem op te lossen en dat jullie verder konden om mijn probleem op te lossen. We zijn nu al vrijdag en binnen paar weken ben ik terug in het buitenland. Ik zou graag die storing weg hebben.
Ik belde reeds met 3 operatoren van proximus en het haalde niks uit.
Dank bij voorbaat voor snelle respons
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,
ik heb mijn gsm-nr aangevuld in mijn profiel en dacht dat dit voldoende was om mijn probleem op te lossen en dat jullie verder konden om mijn probleem op te lossen. We zijn nu al vrijdag en binnen paar weken ben ik terug in het buitenland. Ik zou graag die storing weg hebben.
Ik belde reeds met 3 operatoren van proximus en het haalde niks uit.
Dank bij voorbaat voor snelle respons


Ik zie geen blokkering aan onze kant, is je gsm al eens volledig herstart geweest?