Vraag

PDP Identiteit niet geaccepteerd (Melding zelfs in Belgie zelf)

  • 8 May 2022
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Ik heb reeds alle topics hieromtrent bekeken en de APN instellingen nagezien. Alles staat juist. 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Zijn je gegevens toegevoegd aan je forumprofiel? Dan kunnen de Proximus mensen het voor je nakijken.
Verder denk ik dat je zeker eens moet kijken naar je instellingen. (https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_surf_config/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-5g-4g-of-3g/instellingen-om-te-surfen-via-5g-4g-of-3g.html)

@Roberto Musolino 
TBI: Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier terug de draad opnemen maandag, indien het je niet lukt via de bovenstaande aangegeven link van Mutlie .  

Bedankt voor de reactie. Ik hab alles reeds nagezien en geprobeerd zonder resultaat.

Forum profiel is volledig ingevuld. 

Reageer