Vraag

PDP identiteit

  • 26 August 2019
  • 30 reacties
  • 801 Bekeken

Beste ik lees hier redelijk problemen met problemen met PDP identiteit, maar nergens vind ik een oplossing, enkel dat men een PV bericht moet sturen.
Kan de oplossing niergens online gezet worden?

30 reacties

@Charlotte.D 

@WenzelR 

Hallo mensen… ik probeerde dit item gisteren nog maar eens in herinnering te brengen maar krijg hierop zelfs geen antwoord meer. 
→ Zou ik  mogen weten wat hier eigenlijk gaande is aub?   
AUB ?

Reputatie 7
Badge +4

Zoals reeds verschillende malen gemeld, als wij feedback krijgen dan laten we dit weten. Tot op heden is het ticket nog niet opgelost en hebben wij opnieuw een reminder gestuurd. Maar zolang wij geen info krijgen kunnen we ook niets communiceren. 
Ik heb dit hier reeds gemeld, maar ook via privé bericht. 

Het moment dat ik feedback krijg, ga ik je persoonlijk contacteren, maar het heeft geen zin om dit te blijven melden, we zijn ervan op de hoogte, we zijn er mee bezig en we wachten samen met u op een oplossing. 

Ja u heeft (weeral zoveel weken geleden) inderdaad al gemeld dat we gewoon moeten wachten
Maar feit is dat er niets opgelost wordt en dat is het enige dat wij vragen.   Vrij normaal toch?? 
En als wij u een reminder sturen, stuurt u er blijkbaar ook eentje. Dat hebben we dan toch al bekomen.
Ondertussen betalen wij wel iedere maand braafjes onze factuur voor dienstverlening die maar gedeeltelijk werkt!  Moeten we daar ook mee wachten dan?

Reputatie 7
Badge +4

Aangezien wij elke dag op deze topics werken, kunnen wij het ook niet maken om hier niet op te antwoorden. We zijn je niet vergeten. We antwoorden onmiddellijk als we feedback krijgen. 

Beste,

Ondervind zelfde probleem.

hebben jullie hoer ondertussen een oplossing voor?

 

Reageer