Vraag

Pdp

  • 17 June 2019
  • 5 reacties
  • 232 Bekeken

Beste,
Ik kan geen 4g gebruiken in het buitenland wegen een probleem met de pdp identiteit.

This topic has been closed for comments

5 reacties

Morgen kunnen de proximus medewerkers, als ze hier terug op het forum langskomen, eens natrekken of er iets geblokkeerd staat voor 4G.
mss gelijkaardig aan deze situatie hier
> klik hier
Reputatie 7
Badge +4
Zoals Martin al suggereerde staat er inderdaad een blokkering op je abonnement voor data roaming (gsm eindigent op -65). Die kan verwijderd worden als je wil.
Dit mag zeker
Zoals Martin al suggereerde staat er inderdaad een blokkering op je abonnement voor data roaming (gsm eindigent op -65). Die kan verwijderd worden als je wil.
Dat mag zeker
Hallo Dylan1992
Ik heb de blokkering van je nummer gehaald.
Binnen dit en max 2 uur zou dit in orde moeten zijn.
Toestel gewoon eens uit en aan zetten. :)
Houd er rekening mee dat enkel de verbindingen binnen de EU inbegrepen zijn in jouw abonnement.