Vraag

pay@go

  • 27 August 2021
  • 32 reacties
  • 288 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

@pilo Uiteraard heb je altijd de keuze welke operator je kiest, Ik gaf je het alleen maar mee hoe je het (tijdelijk) kon omzeilen, zonder brokken te maken, maar dat Proximus dit moet aanpassen op hun site is evident zodat je zo’n trucen niet hoeft uit te halen.
Dat zullen de @Prox forummedewerkers ook wel doorgeven aan de bevoegde dienst maandag als ze hier langskomen, en is het goed dat je dit hier meegedeeld hebt.

Ik hou niet van fictieve emailadressen of andere lapmiddelen en ga me een Orange pay kaart bestellen, sorry...

Maar dan kun je blijkbaar toch verder gaan om te bestellen

 

En als je een gsm invoert (ik heb een fictief nummer ingevoerd 0470123456) krijg je trouwens het volgende te zien :thinking:

 

Als ik een pay&go+ wil bestellen ben ik verplicht een bestaand GSM nummer in te vullen, naast naam en adres, enz., bij de vereiste info op het bestelformulier.

Zonder GSM nummer kan ik blijkbaar niet bestellen… Toch eigenaardig dat een potentiële klant die geen GSM nummer heeft geen Pay&Go zou kunnen bestellen. Dat kan de bedoeling toch niet zijn! Als ik geen GSM nummer invul bij de vereiste info geraak ik doodgewoon niet verder in de opmaak van de bestelling...

 

@pilo hoe meer P&G hoe liever :wink::relaxed:
En je kan ook een myproximus account aanmaken apart voor elke P&G nummer

Reputatie 7
Badge +4

Uiteraard kan u over meerdere Pay&Go nummers beschikken

Prepaidkaart – Pay&GO+ - Tot 6 GB voor €15 | Proximus

Gewoon een bestelling plaatsen: bestel nu & bv. doorgaan zonder account (en vereiste info invullen)

Uiteraard zal u een 2e GSMnr krijgen gekoppeld aan deze 2e P&G+

Uiteraard kunt u ook desgewenst een bestelling plaatsen met/via uw MyProximus account maar ook dan bekomt u een 2e GSMnr voor uw nieuwe P&G+

 

Reageer