PayandGo Proximus : plots Resterend belkrediet verdwenen.

  • 5 October 2019
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Alarm Resterend Belkrediet PayandGo
en parkeer App 4411
------

Op 3 en 4 oktober 2019 merkte ik
dat al mijn resterend belkrediet plots verdween en dat enig telefoongesprek of herlading voor MB of GB te hebben bijbesteld!
Ook geen extra was er van roaming kosten. Dus niets ! Had dus geen telefoongesprekken gedaan.

Waar is deze resterende bel-waarde dan naar toegegaan?


Heeft iemand het zelfde ( incident ) kunnen vaststellen of een idee wat dat zou kunnen zijn ?
ps:
Ook controleerde ik de parkeer App 4411 parkeren maar deze werd al lange tijd niet gebruikt.... dus kan het ook niet zijn.

Na verwijdering van parkeer App4411
werkte de proximus App plots beter!!

Op Android toestel hier is genoeg werkruimte en geheugen. Dus dat kan de fout ook niet zijn
parkeer App4111 soms ook niet al te duidelijk!
Ook hier graag uitleg en reacties over.

m.v.g.

3 reacties

kleine correctie :.....
Op 3 en 4 oktober 2019 merkte ik
dat al mijn resterend belkrediet plots verdween en dat * Zonder enig telefoongesprek of herlading voor MB of GB te hebben bijbesteld! op die dagen !
Ook geen extra was er van roaming kosten. Dus niets ! Had dus geen telefoongesprekken gedaan.

Waar is deze resterende bel-waarde dan naar toegegaan?
TUI: In het weekend komt niemand langs van Proximus zelf hier op het forum.
Voor technische en administratieve problemen kun je wel in het weekend bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk (administratieve vragen niet op zondag)
http://proximus.be/contact (klik op bel ons )
Reputatie 7
Badge +3
@Danolay op 3 en 4 oktober had je geen bundel meer waardoor je belkrediet werd besteed aan het gebruik van mobiele data. Bij Pay & Go Smart is de kost buiten bundel € 0,50/MB. Ik zie dat je inmiddels terug hebt herladen en dat er weer een bundel actief staat. Groetjes, Antonella

Reageer