Vraag

Pay & Go Smart gratis? door Proximus herladen met 10 Euro

  • 16 January 2022
  • 6 reacties
  • 332 Bekeken

Badge

Hallo, ik heb een pay&go (smart) .  Ik kies altijd zelf om te herladen als de tijd bijna om is. Ik kan me ook niet herinneren dat ik voor een automatische herlaadbeurt zou gekozen hebben. Op 11 januari jl werd mijn belkrediet (zomaar) verhoogd met 10 euro.  Is er een cadeautje uitgedeeld door Proximus of moet ik verderkijken ? Er is nog niets van mijn bankrekening gegaan of zou het op de volgende faktuur staan ? Nochtans is mijn gsm niet gekoppeld aan mijn pack. Of heb ik geen pay&go smart meer ??? Is mijn Smart nu iets anders geworden ? Waar kan ik dat eventueel checken ??

Alvast dank en vriendelijke groeten,


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

In principe kunt u voor uw Pay&Go nr een specifiek MyProximus account creëren en aldaar kunt u dan zien welk “herlaadkaart-tariefplan” van toepassing is op uw nr

Vermeld uw GSM-nr in een vrij veld (ticket) van uw forum login profiel zodat Proximus medewerkers u vrij snel een adequaat antwoord zouden kunnen bezorgen

 

Hallo, ik heb een pay&go (smart) .  Ik kies altijd zelf om te herladen als de tijd bijna om is. Ik kan me ook niet herinneren dat ik voor een automatische herlaadbeurt zou gekozen hebben. Op 11 januari jl werd mijn belkrediet (zomaar) verhoogd met 10 euro.  Is er een cadeautje uitgedeeld door Proximus of moet ik verderkijken ? Er is nog niets van mijn bankrekening gegaan of zou het op de volgende faktuur staan ? Nochtans is mijn gsm niet gekoppeld aan mijn pack. Of heb ik geen pay&go smart meer ??? Is mijn Smart nu iets anders geworden ? Waar kan ik dat eventueel checken ??

Alvast dank en vriendelijke groeten,

Of heeft er iemand per vergissing bij het herladen van zijn gsm zich vergist bij het invoeren van het gsm nummer en het uiteindelijk uw nummer was!?

Of heeft iemand een herlaadbeurt cadeau gedaan !!!!

bel eens met uw gsm naar het nummer

#122#

zodat je het tariefplan kunt zien wat je hebt.

Even terzijde: @Proximus_Forummedewerkers

vrijdag kreeg ik een sms van proximus dat mijn P&G tariefplan automatisch ging omgezet worden naar P&G+ 

Wil dit zeggen dat Prox stop met het tariefplan MAX ?

Badge

Bedankt alvast voor deze info. Ik weet dat ik Smart heb. Heeft het dan zin dat ik naar #122# bel ?

Iemand die mij 10Euro cadeau zou doen zou mij toch inlichten, schat ik.

 

Ik gaf de twee redenen maar mee wat de oorzaak zou eventueel kunnen zijn .

je zegt dat je weet dat je smart hebt maar  blijkbaar kan Proximus precies ineens automatisch een tarief plan veranderen en bellen naar #122# kost niks en is een automatische melding die je krijgt van je tariefplan.

Even terzijde: @Proximus_Forummedewerkers

vrijdag kreeg ik een sms van proximus dat mijn P&G tariefplan automatisch ging omgezet worden naar P&G+ 

Wil dit zeggen dat Prox stop met het tariefplan MAX ?

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Antares uit nazicht blijkt dat je nog steeds een Pay&Go (smart) hebt. De laatste herlaaddatum was 10/01/2022 voor een bedrag van € 10. Het zou best wel kunnen dat een andere klant zich vergist heeft… of het is al een vroeg Valentijnskadootje…  :wink: Groetjes, Heidi

Reageer